חדשות    

ועד עובדי חברת החשמל מציע 30 אלף שקל לזוגות להט"בים בהליכי פונדקאות

חברת החשמל פרסמה הודעה לעובדי החברה, שלפיה ועד העובדים מציע לממן בסכום של 30 אלף שקל זוגות עובדים מהקהילה הלהט"בית שבהליך פונדקאות לאימוץ.

לשון ההודעה: "אין לנו ספק שמשפחה חמה ומלוכדת נותנת כוח ועוצמה להתמודד גם בשעות הקשות, וכי הקמת משפחה הינה זכות הניתנת לכל אדם באשר הוא, ולכן אנו שמחים לעדכן אתכם על צעד ראשון מסוגו שנוקטת החברה לטובת הידוק הקשר עם משפחות העובדים ובמיוחד תאי משפחה חדשים".

מדובר בהשוואת התנאים לסיוע ל"משפחות חדשות" המצויות בהליך פונדקאות. הכסף המיועד יצא מקופת הוועד.

 

מנכ"ל החברה, עופר בלוך, סיכם כי "אנו פועלים כל העת ליצירת קרקע שוויונית ומיצוי זכויות כלל עובדינו, כך שיותאמו מגדרית ומשפחתית למודלים של משפחות חדשות. כנגזרת, הוקמה וועדה שעיקרה בחינת יוזמות בעניין. בשורתה החלוצית היא מתן המענק של ארגון העובדים לזוגות גאים המצויים בהליך פונדקאות. אנו תקווה כי צעד זה יהיה סימן לבאות ויסחוף גופים ציבוריים נוספים לבחינת אפשרויות הסיוע למשפחות אלה, שהן חלק מהפסיפס המגוון של החברה הישראלית".

בדף הפייסבוק הרשמי של חברת החשמל נכתב: "גם אצלנו מציינים היום את יום המשפחה עם החלטה תקדימית שאנחנו ממש מקווים שעוד חברות יצטרפו אלינו. זוגות גאים עובדי ועובדות חברת החשמל שיתחילו בהליך פונדקאות יקבלו מענק של 30,000 ש"ח מארגון העובדים".

תביעת אבהות – איך מתנהל ההליך ומהן ההשלכות הכלכליות?

איך מסיימים עבודה יפה ואת מי אסור לפטר

חוזרות מחופשת לידה? מגיעה לכם שעת הורות