מובייל וגאדג'טים    

חדש ממיקרוסופט: אפליקציה שפותרת משוואות במתמטיקה

מעודכן ל-12/2019

האפליקציה תספק תשובה לכל משוואה שתצלמו או תקלידו ואפילו תציע כמה דרכים לפתרון

הילדים מתקשים בשיעורי הבית? מעכשיו כבר לא צריך להיכנס ללחץ או לרוץ למורה פרטי. אפליקציה חדשה מבית מיקרוסופט, המכונה Math Solver, יכולה לפתור אפליקציות שתרשמו ידנית או שתצלמו באמצעות הסמארטפון שלכם. האפליקציה מציעה למשתמשים לא רק את הפתרון, אלא גם את הדרך אליו לצד אופציות נוספות.

האפליקציה בשם Microsoft Math Solver מיועדת לאנדרואיד ולאייפון, וכשמה כן היא – פותרת עבורכם משוואות. האפליקציה זמינה כבר עכשיו למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, והיא יכולה לעזור לכם בפתרון המשוואות בשתי דרכים: או שתכתבו אותן על מסך המכשיר שלכם או שפשוט תסרקו אותן באמצעות מצלמת הסמארטפון שלכם, כדי ללכוד תמונה של המשוואה ולפתור אותה.

למי שמודאג מפתרונות קלים – האפליקציה לא רק “תדוג” בשבילכם את הפתרון, אלא גם תלמד אתכם לדוג, והיא יכולה להציג לכם את דרך הפתרון ולא רק את התשובה הסופית. בנוסף, עם הזנת המשוואה באפליקציה של מיקרוסופט תקבלו גרף של אותה המשוואה, אם תצטרכו אחד כזה. האפליקציה מציעה למשתמשים גם יצירת דפי תרגול של משוואות, המותאמים לרמה ולסוג של המשוואות שהם מבקשים לפתור, לצד סרטוני וידאו של פתרון משוואות דומות.

אגב, מיקרוסופט לא המציאה את הגלגל. אפליקציה מוכרת בתחום, המציעה שימוש דומה לזה של Math Solver היא אפליקציית PhotoMath – המציעה פתרון דומה לזה של מיקרוסופט עם השימוש המאוד הגיוני במצלמת הסמארטפון, לטובת סריקת המשוואות ופתרון שלהן.

מיקרוסופט מציגה מחשב עם שני מסכים ומקלדת נשלפת

כמה עולה שיעור פרטי