חדשות    

חלונות 7 לא תתעדכן – איך לשדרג לחלונות 10

אם כל הזמן גרסת חלונות 7 מבקשת שתעדכנו לחלונות 10, היא יודעת על מה היא מדברת.  ממחר, ה-14 בינואר 2020, מיקרוסופט תפסיק באופן רשמי וסופי לספק עדכונים ותמיכה למשתמשי ווינדוס 7. בלי עדכונים ותמיכה המשמעות היא שהגרסה הופכת לא רלוונטית.

כאשר Windows 7 תגיע לסיום התמיכה, המחשב ימשיך לעבוד, אך Microsoft לא תספק יותר את הדברים הבאים:

  • תמיכה טכנית בבעיות כלשהן
  • עדכוני תוכנה
  • עדכוני או תיקוני אבטחה

תוכל אמנם להמשיך להשתמש במחשב שלך עם Windows 7, ללא המשך של עדכוני התוכנה והאבטחה, אולם הוא יהיה חשוף לסיכון מוגבר מבחינת וירוסים ותוכנות זדוניות. בעתיד, הדרך הטובה ביותר להישאר מוגן היא ב-Windows 10. והדרך הטובה ביותר לחוות את Windows 10 היא במחשב חדש.

אם עדיין לא שדרגתם, זה מה שאתם צריכים לעשות:

כדי לשדרג את המחשב שלכם בחינם לווינדוס 10,עדכנו את כל הנתונים שלכם. אז היכנסו לפורטל ההורדה של מיקרוסופט, ביחרו ב-Create Windows 10 installation media, ואז ליחצו על Download tool now והפעילו אותו. לאחר מכן בחרו Upgrade this PC now (אל תבחרו בהתקנה נקייה, כי היא לא חינמית). עיקבו אחרי ההוראות, ולאחר כמה עשרות דקות שבהן המחשב מתעדכן, תוכלו להיכנס לתפריט ה-Activation בהגדרות מערכת ההפעלה, ותוכלו לחזות בעותק הדיגיטלי הכשר שלכם לווינדוס 10.

וכדאי למהר כי יכול להיות שמיקרוסופט לא תמשיך לספק שדרוגים חינמיים באמצעות כלי ההתקנה שלה, עם זאת : ווינדוס 10 היא כל הסביבה הטכנולוגית שמיקרוסופט בנתה בעשור האחרון, בין היתר חנות האפליקציות של מיקרוסופט שמכניסה לה כסף (לא כמו אפל וגוגל) וכמובן האינטגרציה עם שירותי OneDrive ושאר השירותים של מיקרוסופט. א.

חלונות X10 דלפה לרשת