מדריכי צרכנות    

ט"ו באב מתקרב – מה תקנו לאהובי לבכם?

מעודכן ל-08/2019

חג האהבה העברי יחול בסוף השבוע • אז אם אתם עדיין מתלבטים בנוגע למתנה או מחווה רומנטית שיעבירו לאהוביכם את המסר הנכון, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שווים בהחלט

ט"ו באב (15 באב) הלוא הוא יום האהבה העברי, מוכר עוד משחר ההיסטוריה היהודית ומצוין גם בימינו, וזהו זמן מצוין לחגוג את האהבה שלכם. בכתבה הזו תוכלו למצוא מגוון רעיונות למתנות מגניבות שישמחו את בן או בת הזוג שלכם – רק אל תשכחו לצרף ברכה מרגשת ולחתום בנשיקה.

 

  • הסנטימנטלית: קופסת מתנה המקרינה סרטים אישיים

קופסת מתנה נפתחת עם מסך וידיאו LCD ורמקולים עוצמתיים המנגנת סרטים אישיים שלכם! מתנה יוקרתית ומקורית שתשמח את בן/בת הזוג שלכם ותזכיר לכם רגעים משותפים נפלאים.

הקופסה מגיעה בצבע שחור או לבן ועשויה מקרטון קשיח מאוד בגימור מט יפה ונעים למגע. גודל מסך ה-LCD הוא 6.7 אינץ' וכמות הזיכרון של הנגן היא 2GB – שזה המון – אפשר לנגן סרטים וסרטונים באורך של שעתיים! כאשר פותחים את הקופסה סרטוני הוידיאו מתנגנים ומופעלים אוטומטית. ברגע שסוגרים את הקופסה חזרה, הוידיאו עוצר ונפסק. להשלמת המתנה ניתן להכניס לקופסה שוקולדים, או כל פינוק אחר שבא לכם לצרף – וכך תוכלו ליצור סט מתנה מדליק ואישי מותאם לטעמכם.

איך זה עובד? בקלי קלות!

קופסת המתנה מתחברת למחשב כמו דיסק און קי בעזרת חוט ה-USB המצורף. מיד כשתחברו אותה למחשב תראו כונן חדש במחשב ופשוט העתיקו לשם כל סרטון שתרצו, נתקו את החוט והסרטונים מוכנים מיד לניגון ולצפייה – ממש ברגע שהקופסה תיפתח. הסוללה חזקה מאוד ומחזיקה לזמן ארוך של כעד 3 שעות ניגון רצופות.

איפה קונים?

באתר "קיפי" (www.kipi.co.il)

כמה עולה?

450 שקל  במחיר מיוחד לט"ו באב

 

  • הפרקטית: מתלה (מחזיק) לתיק

אם האישה שאיתך לא זזה בלי התיק שלה, שבדרך כלל מכיל את כל הבית – ממוצץ לתינוק ועד טמפונים – אבל כשאתם יושבים בבית קפה היא אף פעם לא מוצאת לו מקום מתאים – היא תדע להעריך את המתנה הזו.

מדובר במתלה מתכת אלגנטי שמתקפל לגודל קומפקטי ומסופק במארז מהודר,  המיועד לתליית תיקים בכל משקל וגודל. המתלה נותן פתרון מיידי, נוח וקל לשימוש  המספק הגנה נגד גניבות וגם מונע מהתיק להתגלגל בסופו של דבר אל הרצפה המלוכלכת.

איפה קונים?

באתר heshe ((www.he-she.co.il

כמה עולה?

  • שקל – למחזיק מתכת משולבת אבנים מנצנצות.
  • שקל – למחזיק עם חריטה של האות הראשונה של שם המקבלת (באנגלית).

 

  • המאורגנת: עט משולבת הכוללת ערכת כלי עבודה

עט כדורית איכותית מאלומיניום מבית Balvi (ברצלונה) הכוללת כלי עבודה.

העט משמשת כמובן לכתיבה ובנוסף תמצאו בה 3 כלי עבודה חיוניים לשימוש מיידי: מברג דו צדדי, פלס וסרגל.

איפה קונים?

באתר "look" (www.look.co.il)

כמה עולה?

49.90 שקל

  • החושנית: בושם

מתנה בניחוח אישי עם יכולת להשפיע על הריח של האדם שאתם הכי אוהבים להסניף! ניתן לרכוש בשמים מובילים בלי לפשוט את הרגל בחנויות הפארם השונות וגם אונליין.

איפה קונים?

אם אתם לא סגורים על הריח, ברשתות הפארם יש מבחר רחב מאוד של בשמים שבהם תוכלו להתנסות לפני הקנייה. אם אתם כבר יודעים בדיוק מה החצי השני שלכם יאהב, בדקו את מבצעי הבישום של AZRIELI.COM  או של וואלה! שופס.

כמה עולה?

מגוון מחירים – החל מסכום דו ספרתי ועד מחיר אסטרונומי של אלפי שקלים, אם ממש בא לכם להשקיע

פעילות משותפת לאוהבים

  • המגניבה: פיינט דייט (Paint Date)

למקוריים מביניכם שמעדיפים בילוי משותף על החלפת מתנות. סדנת פיינט דייט תספק לכם ערב של בילוי יצירתי עם בני הזוג בבר תל אביבי (מגיל 18 ומעלה), הכולל שעתייים וחצי של צחוק, ציור בצוותא ושתייה. בכניסה תקבלו קנווס, מכחולים וצבעי אקריל מקצועיים – ויחד תציירו ציור שנבחר מראש. הסדנא מיועדת גם לאנשים שלא נגעו במכחול מעולם, וזה חלק מסוד קסמה. ניתן לרכוש שתייה במקום.

איפה?

תל אביב

כמה עולה?

קופון לסדנת פיינט דייט קבוצתית מודרכת על הבר ב-219 שקל לזוג – לרכישה במבצע באתר groo (לשעבר גרופון)

  • המפנקת: חוויה זוגית בספא

דמיינו לכם יום שכולו חוויה, פינוק וספא. יום עם ניתוק מוחלט מטרדות היומיום, הלחץ והשגרה שבו תיכנסו לעולם שכולו ניחוחות משכרים, שמנים ארומאטיים ורוגע וכל זה עם בן או בת הזוג – מה שיעצים את החוויה פי כמה. השנה ט"ו באב "נופל" על יום שישי, מה שהופך את הסיפור לפשוט עוד יותר.

תוכלו ללכת על עסקה הכוללת עיסוי רומנטי וחדר פרטי או על עיסוי זוגי במרכז ספא של מלון למשל, עם אופציה לשימוש במתקני המקום הכוללים סאונה, ג'קוזי ובריכה.

איפה?

ניתן לרכוש ישירות בספא הקרוב למקום מגוריכם או באחד מבתי המלון באזור,

דרך פורטל הספא הישראלי או באחד מאתרי הקופונים.

כמה עולה?

החל מחבילות ב-390 שקלים לזוג (בהזמנה של הרגע האחרון)

ניפגש בשמחות: איך בוחרים מקום לחתונה?

מתנות לחג – כמה מקבלים?