חדשות    

טיק טוק מתכננת לפתוח משרדים בישראל

טיק טוק היא האפליקציה האהובה על נוער וצעירים, יותר מהמתחרה סנאפצ'אט ויותר מאינסטגרם. מדובר באפליקציית סרטונים  שבבעלות בייטדנס הסינית. עכשיו היא מתחילה להתעניין בישראל. בכירים בחברה ביקרו כאן, והיא מתכננת לפתוח משרדים בישראל לאחר שכבר גובש צוות ניהול תוכן דובר עברית.

המטרה העיקרית היא להיכנס לשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל, שנשלט כיום על ידי פייסבוק וגוגל — כדי ליצור לעצמה עוד הכנסות. לאחרונה דווח שטיק טוק נמצאת במסגרת חשדות של הממשל האמריקאי כי אינה שומרת פרטי מידע של משתמשים ואף משתפת פעולה עם הממשל הסיני.
חלק מהאסטרטגיה של החברה היא להתרחב בעולם לעוד מקומות מלבד ארצות הברית ולפחות למראית עין לנתק את הקשר עם סין.
טיק טוק היאלמעשה מוזיקלי לשעבר, שנקנתה על ידי חברת האם בייטרדאנס. בטיק טוק המשתמשים יכולים לערוך סרטונים בני 15 שניות עם אפקטים מצחיקים ופחות מצחיקים. בניגוד לאינסטגרם, כל אחד יכול  לצפות בסרטוני הטיק טוק השונים.
צוות ניהול  תוכן דובר עברית

הקיץ גם הוקם בלונדון צוות ניהול תוכן דובר עברית, שעושה פעולות פשוטות כמו ניטור תוכן פוגעני והסרת סרטונים לא נאותים. טיק טוק אף פרסמה בלינקאדין משרות לאיוש בישראל, מה שמסתמן כהקמת משרדים בארץ. אם אתם מחפשים עבודה, המשרות הן מנהל קמפיין לקוח, אסטרטג מותג וניהול שותפויות. בטיק טוק מחפשים גם מפרסמים הפונים לקהל הצעיר. זה היתרון המובהק שלה על פני גוגל ופייסבוק.

טיק טוק בחודשים האחרונים עומדת בראש טבלת ההורדות הן בחנויות של אייפון והןשל אנדרואיד. מספר המתשמשים בארץ גבוה ביחסלהרבה מדינות אירופיות אחרות. לאחרונה אף מתבססת במקום הראשון ועוקפת את וואטסאפ, יוטיוב ואינסטגרם

לצד הטכנולוגיה אי אפשר לשכוח את יוצרי התוכן, הנקראים טיק טוקרים והופכים לכוכבים בזכות האפליקציה, בדומה למה שעשתה בעבר יוטיוב. היתרון של טיק טוק הוא צילום ועריכה פשוטים. גם ההפצה היא מהירה יותר בזכות טרנדים מועתקים, למשל חזרה או חיקוי לצעדי ריקוד.

האתגרים של טיק טוק היום הם לאו דווקא המתחרות אלא הטענות כאמור לצנזורה מצד הממשל הסיני והחקירה בממשל ארצות הברית. עם זאת, נראה שגם המתחרות כבר מודעות לכוחה ופייסבוק אף העתיקה פיצ'רים  – reels -של האפליקציה כדי למשוך את הקהל הצעיר גם אליה, בדומה למה שעשתה לסנאפצ'אט עם הסטורי. גם יוטיוב שוקלת לפתוח ערוצי עריכה מהירה כדי להישאר רלוונטית.

גם מארק צוקרברגה אשים את טיטוקב מחיקת תכנים הקשורים לפעילות בהונג קונג. עם זאת, נראה שהאינטרס העסקי יותר חשוב לו מהמחאות בהונג קונג. עוד הועלתה האפשרות שהחקירה של טיק  טוק נובעת למעשה מהמתח בין החברות הסיניות לאמריקאיות. הממשל האמריקאי אף החרים כמה חברות סיניות כמו וואווי. טיק טוק עושה את מה שעשו בעבר רק חברות אמריקאיות והאיום על הכלכלה האמריקאית גדול אם יצטרפו חברות סיניות אחרות.

האם אפליקציית טיק טוק מרגלת אחרי משתמשים במערב?

הכירו את אפליקציית טיק טוק – האפליקציה הסינית שכובשת את הצעירים

האם אפליקציית טיק טוק מרגלת אחרי משתמשים במערב?