מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון PowerCard – כאל

פאוארקארד

מועדני צרכנות/לקוחות הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאד, כאשר ישראלים רבים מצטרפים למועדון זה או אחר במטרה לצמצם את ההוצאות שלהם – כך הם מקווים – וליהנות מהטבות. בסקירה הבאה נציג בפניכם כרטיס של מועדון שנחשב לותיק ביותר בישראל, לפחות על פי החברה שמאחוריו – חברת Cal, שהוציאה כרטיס אשראי שמשמש גם ככרטיס למועדון.

על כרטיס פאוארקארד

על פי הנתונים של חברת Cal, כרטיס מועדון PowerCard  מיועד לכ-170,000 אנשים
הנמנים על המועדון הזה. זהו כרטיס בינלאומי בו ניתן לבצע את כל סוגי העסקאות, תוך כדי קבלת הטבות – גולת הכותרת של מועדוני הצרכנות למיניהם. לא הצלחנו למצוא באתר האינטרנט של Cal מידע על דמי הכרטיס והעמלות, שגם עשויים להשתנות בהתאם לסוג הכרטיס או למאפייני הלקוח. כמובן שמי שמזמין את הכרטיס רצוי מאד שיברר מראש את הסוגיות האלה, שצריכות להיות הפרמטר המרכזי בבחירת כרטיסים (עם כל הכבוד להטבות).

כרטיס פאוארקארד מאפשר קבלת הלוואות לכל מטרה בסכום של עד 50,000 שקלים וב-3-60 תשלומים (לכרטיס שהונפק על ידי כאל). ההטבה ניתנת על גבי כרטיס האשראי, תוך עד שלושה ימי עסקים. חברת Cal טוענת כי התשלומים נוחים, אבל גם כאן חשוב שתבררו מהם התנאים המוצעים עבורכם, ובעיקר הריבית.

אופציה אחרת, שיכולה להתאים לחלק מהאנשים אבל מנגד כוללת סיכון פיננסי, היא שיוך הכרטיס לתכנית החיוב החודשי הקבוע. בתוכנית זו מגדירים מראש מה יהיה הסכום שהכרטיס יחוייב בו מדי חודש, או לחלופין הסכום הוא 3% מסך ההתחייבות בכרטיס או מסכום החריגה ממסגרת האשראי – על פי הגבוה מביניהם. הקאץ' כאן הוא שצריך אחר כך לשלם ריבית על הסכום שדוחים, שמן הסתם מייקרת את ההוצאה.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס מועדון PowerCard מקנה הנחות והטבות ברשתות שונות ברחבי ישראל, עם מבצעים נקודתיים לחברי המועדון. חלק מהמבצעים מפורטים בדיוור החודשי שמקבלים הלקוחות, כאשר ההטבות כוללות הנחות על אטרקציות, הצגות, סרטים, ארוחות בוקר ועוד. יתרון מסוים הוא שההטבות לכרטיסים ולארוחות בוקר זוגיות לא מחייבים שימוש חודשי בסכום מינימלי בכרטיס, אבל כן צריך לראות מראש לקבלת קוד הטבה.

בנוסף המועדון מעניק החזר כספי של עד 7% בקניות ברשתות שונות, דוגמת הום סנטר, תחנת הדלק TEN, טויס אר אס, מגה ספורט, קינג דייויד, ביתילי, אסשת טורס, SABON, ZER4U, אפריל ועוד. ההחזרים ניתנים בצורה של המחאה הנשלחת לדואר אחת לחודשיים, בהתאם לסכום הקניות המצטבר באותן רשתות. שימו לב שבניגוד להחזרים אחרים המוצעים על ידי חלק מכרטיסי אשראי, כאן ניתן להשתמש בהמחאה לרכישות אך ורק ברשתות הנמנות על מועדון PowerCard.

הכרטיס מספק הטבות לקראת נסיעה לחו"ל, לרבות ביטוח נסיעות חינם (מהניסיון שלנו הביטוחים החינמיים של חברות האשראי הם די בסיסיים ולא מתאימים לכל סוג של נסיעה), הנחה שלא פורטת על השכרת רכב בחו"ל, הנחות בחנויות שונות במתחם האווירי של נתב"ג, אפליקצייה של שיחות במתנה ועוד.

לצד הטבות מועדון PowerCard מקבלים בעלי הכרטיס הטבות כלליות של מועדון Cal, דרך חנות החוויות. מי שרוצה כרטיס מעוצב יכול לבצע עיצוב ראשון של הכרטיס מתמונות הקטלוג ללא תשלום, אך חידוש הכרטיס המעוצב ו/או החלפת העיצוב כן כרוכים בתשלום.

מידע נוסף על כרטיס פאוארקארד תמצאו באתר חברת Cal.