מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד Fast Pay

לאומי קארד Fast Pay

לאומי קארד Fast Pay הוא כרטיס אשראי המיועד ללקוחות לאומי קארד וחברת הסלולר פלאפון. המדובר הוא במוצר המשלב בין כרטיס אשראי בינלאומי וחוץ בנקאי לבין מדבקת אשראי (Contactless), שמדביקים על גבי הטלפון הסלולרי. המדבקה למעשה הופכת את הטלפון למעין "שלוחה" של כרטיס האשראי, כך שניתן לשלם באמצעות הטלפון (בהנחה שבבית העסק יש מסופון שמאפשר לקרוא את הכרטיס – נכון לעכשיו התחום עדיין בחיתוליו בישראל ומספר העסקים יחסית מצומצם). העסקאות המבוצעות בטלפון מתווספות למניין העסקאות של הכרטיס הפיזי ולמסגרת האשראי שלו. המטרה בשילוב הזה היא לבטל את התלות שלנו בכרטיסי האשראי או בארנק, ולאפשר למצטרפים לשירות לשלם על עסקאות בצורה פשוטה יותר.

כרטיס אשראי לאומי קארד Fast Pay הוא מסוג ויזה, והוא מאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות בישראל ומחוצה לה: עסקאות רגילות, עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס ועסקאות ב-30+. השימוש בכרטיס כרוך בדמי כרטיס של 12.90 ש"ח לחודש, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, כאשר בשנה הראשונה מקבל הלקוח פטור מדמי הכרטיס. הוא יכול לבחור אחד מבין שלושה מועדי חיוב חודשיים של הכרטיס: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש וה-15 לחודש.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס האשראי לאומי קארד Fast Pay מספק למחזיקים בו הטבות שונות, בישראל ומחוצה לו. במסגרת מסלול Cash Back מקבלים זיכוי בגובה של 15 ש"ח על רכישות בסכום של 100 ש"ח ומעלה ברשתות שונות במעמד החיוב, כשבין הרשתות מגה ספורט, דלתא, האניגמן, אייס או שקם אלקטריק. הכרטיס מספק הנחות במחיר התדלוק בחלק מתחנות הדלק של סונול (הנחה של 21 אגורות בתדלוק בנזין בתדלוק מלא, השלמה להנחה בתדלוק בנזין בשירות עצמי והנחה בסולר המשתנה בכל תחנת דלק), לצד הנחה קבועה של 5% בחנויות הנוחות So Good שבתחנות הדלק של סונול. למצטרפים עד סוף שנת 2016 ניתן שירות המוזיקה של חברת פלאפון, MUSIX, ללא תשלום לשלושה חודשים.

בעלי הכרטיס זכאים להטבות הכלליות שמקבלים לקוחות לאומי קארד במסגרת תוכנית הפינוקים (כולל מבצעי 1+1 על אטרקציות, כרטיסים לקולנוע ועוד), הנחות קבועות בגובה של כ-3-12% במעמד החיוב בבתי עסק בישראל ועוד.

מידע נוסף על כרטיס לאומי קארד Fast Pay תמצאו באתר האינטרנט של לאומי קארד

https://www.hon.co.il/%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%90%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA/