מדריכי צרכנות    

מהן חבילות הטריפל בשוק ומה החבילה המשתלמת ביותר

מעודכן ל-09/2019

השנה הצטרפה יס לחבילות הטריפול, לאחר שנים שבשל הגבלים עסקיים לא הותר לה. יס הייתה האחורנה שלא הציעה חבילה כזו, בעוד השחקניות החדשות בשוק, פרטנר וסלקום וגם הוט הישנה, מציעות את החבילה. מה החבילה המשתלמת ביותר? הבה נבדוק.

פרטנר בנדל וטריפל – 139 שקל

במסלול הזול  של פרטנר, פרטנר באנדל, מקבלים 100 מגה  בתשתית בזק או הוא באינטרנט. בטלוויזיה מקבלים  מסלול פרטנר טי.וי. ההטבות כוללותנטפליקס לחצי שנה, גישה לאמזון פריים וידאו.

מיר 4K עם ממשק פתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים ומוזיקה מה-Google Play ויכולת שיגור תכנים מסמארטפון למסך הטלוויזיה. Catch Up – תכניות הערוצים מוקלטות אוטומטית עד שבועיים אחורה וניתנות לצפייה ללא צורך בהקלטה.חיפוש קולי (בשלט או באפליקציה) המאפשר חיפוש בממשק פרטנר טיוי, בערוצים החיים, בספריית ה-VOD, ביוטיוב וב-Google Play

בנוסף אפשר להשתמש בחמישה ממירים במקביל, ועל כל תוספת ממיר משלמים 25 שקל. עלות התקנת ראוטר 99 שקלים, ועוד סכום לרכישה המשתנה בין הוט לבסק. ובנוסף החברה מספקת טלפון קווי.

עבור 200 מגה אפשר לוסיף עוד 20 שקל לחודש, אך נציין שמחקרים  אחרונים מראים שמעל 100 מגה לא מדובר בהבדל מהותי. עבור 500 מגה תשלמו 160 שקלים בחודש ועבור 1000 מגה 179 שקל. לאחר 13 חודשים המחיר עולה ב-20 שקלים לחודש.

סלקום טי וי טריפל – 159 שקל

החבילה של סלקום טריפל מציעה חבילת אינטרנט יותר יקרה בפחות מגה, 40 מגה,  מסלול טלוויזה של הכל כלול וכן טלפון קווי ללא הגבלה. עלות התקנה גבוהה יחסית של 149 שקל, אך הממיר כלול במחיר. בין הערוצים ללא בתשלום ערוצי עידן פלוס, 13,12 וגם HBO, ערוצי ספורט ועוד.

עבור חבילת הסיבים האופטיים ו-1000 מגה תשלמו 199 שקל.

סלקום גם מציעה מסלול עם שני קווים לטלפון נייד ב-225שקל

בזק בינלאומי וסטינג – 199 שקל

השילוב של בזק בינלאומי וסטינג מציע שלושה חודשים ראשונים ב-99 שקל עבור הסטרימר סטינג המבוסס ברובו על ערוצי יס, תשתית של בזק וספקית בזק בינלאומי במסלול של 40-100 מגה. הממיר הוא ממיר אנדרואיד ויש גישה לנטפליקס, להרצאות טד וגם אפשר להתקין עליו אפליקציות ומשחקים משלכם. בעבר התכנים התחלקו לחבילות,, כיום אפשר לבחור את הערוצים לפי מחיר מינימום. לאחר 13 חודשים המחיר עולה ל–21 שקלים לחודש התקנת הראוטר חינם. בטלפון מקבלים 300 דקות חינם לנייח ולנייד.

הוט  חבילה לסטודנטים – 245 שקל

סטודנטים מקבלים  את המסלול הזול ביותר בהוט הכולל חבילת הבסיס + חבילת ערוצי לייף סטייל + חבילת ערוצי סרטים + 5 ערוצים מובילים (ספורט פלוס, ערוץ NG WILD, ערוץ ויוה+, ערוץ ג'וניור וערוץ בייבי), אינטרנט 100 מגה, התקנת הראוטר חינם אבל בשכשרות שלל 11.9 שקל לחודש. וכמובן טלפון קווי. עבור החבילה הרגילה תשלמו 249 שקל.

יס טריפל – 249 שקל

יס, שנכנסה אחרונה לשוק, מציעה חבילה של 40 ערוצי יס., 40-100 מגה בבזק בינלאומי, תשתית רק של בזק . בשלושה החודשים  הראשונים 149 שקל לחודש.  אחרי 13 חודשים 269 שקל. אין עלות להתקנת ראוטר, אך יש עלות של 99 שקל לטלפון קווי של בזק.  עבור 159 ערוצים תשלמו 299 שקל בחודש.

תוכן או מחיר – מה אומרות הביקורות

מבחינת התוכן בפרטנר ובסלקום התכנים דלים יותר מבהוט או ביס, עם יתרון לטובת פרטנר בשתיים הראשונות, אבל היקף הערוצים כבר לא המדד העיקרי אלא ההתאמה האישית. מהביקורות ברשת עולות טענות על ממשק בעייתי בסטינג ובסלקום. כך אם אתם לא מכורים של טלוויזיה שצריכים חבילה גדולה מדי, החבילות הזולות יותר בהחלט בשבילכם, ונראה שפרטנר מציעה את החבילה הזולה ביותר עם פחות בעיות ממשק.

יס תציע לראשונה שירות טריפל

מה חבילת האינטרנט הכי זולה