מדריכי כרטיסי אשראי    

מה מציעות חברות האשראי לטסים לחו"ל

מעודכן ל-08/2019

מרגישים את החום?  זה הקיץ שמביא איתו לא רק אחוזי לחות גבוהים אלא גם מבצעים של חברות  האשראי.  אלו מנסות לגייס לקוחות חדשים או קיימים שייקחו את הכרטיס שלהן לחופשה.  הן מציעות מבצעים, הנחות והלוואות והן יודעות מה הן עושות כי היום יותר ויותר קונים בחו"ל ובאשראי, לרוב בכרטיס הבנקאי. אבל עם היפרדות חברות האשראי מהבנקים  – מקס מלאומי וישראכרט מפועלים – חברות האשראי רוצות שתצטרפו לכרטיסים החוץ-בנקאיים, אז הן לא יצטרכו לחלוק את העמלות עם הבנקים. איך הן מפתות אתכן?

כאל

כאל יצאה בקמפיין "חו"ל זה כאל – ארזנו לכם הטבות שוות". היא מציעה בין היתר חבילת הטבות שכוללת הנחות בהשכרת רכב למשלמים בכרטיס, משקפי שמש במתנה למגהצים בחו"ל, והנחות על חבילות גלישה, הזמנת מלונות ורכישת ספרים בחנויות סטימצקי בנתב"ג. כל זה בקנייה בנתב"ג ובחו"ל

כאל גם מציעה  לקונים באתרים בינלאומיים ולטסים לפרוס את הקניות לשלושה תשלומים ללא ריבית. כך לחסוך את הצורך במשיכה היקרה בכספומט המקומי.

כאל מציעה גם "פתרונות אשראי לטסים לחו"ל", וכך היא תיהנה גם מריבית על ההלוואה. עם זאת, מדובר בריבית יקרה משל הבנקים. במקביל מציעה כאל גם קרדיט לחו"ל ("מחלקים מראש עד ל-18 תשלומים את סכום ההוצאות העתידיות שלך בחו"ל"), כשגם כאן הריבית שמשלמים נקבעת בהתאם לפרופיל של כל לקוח.

כאל הצטרפה לחברות האשראי האחרות ומציעה הלוואה דומה לתנאים שלהן, למעט שלושה חודשים ללא ריבית. כאל מציעה גם כרטיס אשראי מתגלגל בשם calchoise ובו הוצאות קבועות בריבית גבוהה. קראו עוד כאן על אשראי מתגלגל

עמלת משיכת מט"ח מכספומט: 3.5%

מקס

מקס מציעה הטבות רבות, בהן "קונים ב-700 דולר בחו"ל ומקבלים 100 שקל חזרה", עוד היא מציעה החזרי כסף על רכישת נופש או מלונות בחו"ל, או קפה ומאפה באילנ'ס בנתב"ג בתשעה שקלים. היא מציעה גם תור מזורז וליווי אישי בנתבג ב-115 דולר. מאפשרת הזמנת מט"ח במזומן, בדומה לשירות מט"ח בטרמינל.

גם מקס מציעה חלוקה לתשלומים ללא ריבית, שלושה תשלומים. וכן 20% הנחות על חבילת גלישה בחו"ל, הנחה להשכרת רכב  החל מ-12%, ביטוח נסיעות חינם, כניסה לטרקלין דן, אטרקציות ומופעים.

משיכת מט"ח בכספומט: 3%

ישראכרט

ישראכרט, שהעלתה את עמלות המט"ח שלה לאחרונה, מציעה פחות  הטבות מבין השלוש, אולי כי כבר כך היא החברה הגדולה ביותר וצריכה למשוך אליה פחות לקוחות. מה שהיא כן מציעה זה ביטוחים חינם, פריסה ל–12- תשלומים ורק מציינת ריבית כמקובל. עם זאת, למחזיקי מסטרקארד היא מציעה שלל הטבות דרך אתר priceless. כמו כן מציעה 30% הנחה באתר גוליבר.

לקוחות ישראכרט הרשומים למסלול תעופה, יכולים לצבור זכויות בגין השימושים בכרטיס האשראי לצורך המרתן לנקודות טיסה של חברת אל-על או AVIOS של חברת בריטיש אירוויס.

גם היא מציעה כניסה לטרקלין דן.

משיכת מט"ח מכספומט: 3.5%

מט"ח בטרמינל – להזמין מטבעות חוץ ולקבל בשדה התעופה

טסים לחו";ל – איפה כדאי לשבת במטוס? איך תופסים מקום?