חדשות    

מחירי החניות בחניוני המשרדים מזנקים: עד פער של 30% משנה שעברה

אין חניה בתל אביב, העייריה מגבירה את האכיפה, עכשיו גם בנייני המשרדים מעלים את המחירים על חניה. כך לפי הדוח החצי שנתי שהפיקה מחלקת המחקר של חברת ניהול הנכסים נת"מ..

לפי המחקר, שיא העליות נרשם בבנייני קלאס A שבמרכז העיר ובהם הרחובות אבן גבירול, בן יהודה ודיזנגוף.  מחיר החניה שם עלה בשנה ב-30% ל-1300 שקל. 2019,. בכך השתווה מחיר חניה במגדלים באזור מרכז העיר, למחיר חניה בסיטי של תל אביב (אזור רוטשילד, אחד העם וסביבתם).

העלייה הגדולה היא בעקבות שכירת מקומות חניה רבים על ידי חברות הייטק וגופים מרובי עובדים כמו קופות החולים.

ציר מנחם בגין, שכולל את המגדלים שמצפון למגדלי עזריאלי, נרשמה עלייה של כתשעה אחוזים בתקופה זו, למחיר של 1,140 שקל לחודש. באזור הסיטי (שדרות רוטשילד) נרשמה עלייה של קרוב לשישה אחוזים למחיר של 1,300 שקל לחניה. אזור יגאל אלון עלה בשני אחוזים ל-975 שקל לחודש למקום חניה. גם אזור הבורסה ברמת גן שנבדק רשם עלייה דומה.

עליית מחיר נרשמה גם בבנייני קלאס B) במרכז העיר. קאלס בי הוא מבנים מצומצמים יחסית בגודל 5,000 מ"ר בנוי עם רמת גמר בינונית ומעלה. אם שם טיפס המחיר מהמחצית הראשונה של 2018 בסך  800 שקל ל-950 שקל לחודש. ב-2019.

בשאר העיר נרשמה מגמה מעורבת בבנייני קלאס B, עם ירידה במחיר הממוצע בציר מנחם בגין, ברמת החייל ובאזור בית המשפט, ואילו באזורי הסיטי, יגאל אלון והבורסה נרשמו עליות. והמטרה היא לפתות שוכרים כך שיכרו גם משרדים.

כמה קנס תקבלו על חניה באדום לבן? כבר עדיף חניון

מהו כופר חניה, מה עושים אם הקבלן לא יכול לספק חניה

חניה בתל אביב כבר לא אפשרית, מה עושים בעולם