מחשבון מסלולי משכנתא

מסלול משכנתא
הצמדה
שיטת החזר
סכום
תקופה בשנים
ריבית
החזר חודשי


 
סה"כ:
 

מחשבון מסלולי משכנתא – בהמשך למסלול החזר המשכנתא, הכנו בשבילכם מחשבון שלוקח את כל המסלולים השונים ומחשב את ההחזר הכולל על המסלולים האלו. הרי בפועל – אתם לא לוקחים מסלול אחד של משכנתא, אלא לרוב 3 ואפילו 4. ולכן, תוכלו למלא כאן את פרטי המשכנתא בכל מסלול ולקבל את ההחזר הצפוי מכל מסלול ואת הסיכום.

 

ככה בודקים – מחשבון מסלולי משכנתא קולט את הנתונים שלכם ומפיק לכם תשובה על החזר משכנתא בכל מסלול וסה"כ החזר כולל. אתם צריכים להגדיר את סכום המשכנתא ;תגדירו גם את מסלול המשכנתא – לאיזו תקופה אתם מעוניינים לקחת את המשכנתא, ותגדירו את הריבית השקלית (משתנה או קבועה – נכון ליום החישוב). כמו כן, תגדירו את המדד – זו לא חוכמה לחשב את סכום המשכנתא ואת ההחזר בלי מדד – הרי המדד מייקר את ההחזרים ומשפיע על סכום המשכנתא הריאלי (במסלולים צמודים).

 

אחרי שהזנתם את הנתונים, תקבלו את סכום המשכנתא שניתן לקחת.

ולסיום – אל תקפצו מעל הפופיק, אל תקחו משכנתא עם החזרים שלא תוכלו או שתתקשו לעמוד בהם. שלב לקיחת המשכנתא הוא קריטי בשבילכם לתכנון עשרות השנים הבאות, ולכן חשוב מאוד לעשות את זה נכון.

מעבר למחשבון משכנתא שיעזור לכם בתכנון המשכנתא (ונשמח לשמוע את תגובתכם, הערותכם ובכלל – צרו קשר); יש לנו סט רחב של מדריכי משכנתא וכלים שיספקו לכם מידע רחב על איך בעצם לוקחים משכנתא? איך ניגשים לעניין? איך מחשבים את ההון העצמי לצורך לקיחת משכנתא? כמה משכנתא לקחת? מה הבק בודק בלקיחת משכנתא? איך ניתן לקחת משכנתא בשיעור של 100% מערך הדירה, ומדוע ממש לא כדאי לעשות זאת? ומהם מסלולי המשכנתא הקיימים, ואיך בוחרים משכנתא?

כאן, יש את מדריך "הגג" שלנו, ממנו מתפצלים מדריכים נוספים.

וכאן – בדיקה חשובה – האם כדאי למחזר משכנתא? ומה עמלת הפירעון המוקדם?

מדריכים נוספים:

יועץ משכנתאות – האם כדאי?

כל מה שצריך לדעת על מחיר למשתכן

ריבית קבועה או ריבית משתנה – שלא יעבדו עליכם?

ריבית קבועה צמודה או קבועה לא צמודה (קל"צ) – חשוב לדעת

איך קובעים את החזר המשכנתא

מה המחיר האמיתי של הדירה (זה לא מה שאתם חושבים) 

HON TV

תמהיל משכנתא – למה זה חשוב

 

קראוון – האם פתרון דיור טוב?

 

ריבית משכנתא מעודכנת

 

מחשבון מס רכישה

 

משפרי דיור – ככה לוקחים משכנתא