מובייל וגאדג'טים    

מטען היפראקטיבי: המכשיר שיטעין לכם במהירות לפטופ, סמארטפון ועוד 2 מכשירים – ביחד

קרדיט: pixabay
מעודכן ל-12/2019

אם גם אצלכם בבית המטענים והשקעים הם המצרך המבוקש ביותר בכל רגע נתון, תכירו את HyperJuice – המטען החדש ששם בכיס הקטן את כל מטעני הקיר בכל קטגוריה אפשרית, מגודל ועד מהירות

מטענים המצוידים בכמה כניסות USB הם מוצר כמעט הכרחי למי שצריך להטעין כמה מכשירים במקביל ולא רוצה לטפח בסלון כוורת של מטענים שמחוברים למפצל שקעים. כך אתם מחברים איזה כבלים שתרצו ומטעינים כמה מכשירים בו-זמנית.

הבעיה היא שלרוב מדובר במכשירים גדולים ולא נוחים להעברה ממקום למקום. הפתרון: מטען חדש המבוסס על גליום ניטריד, מוליך למחצה, המורכב מגליום וחנקן ומשמש מרכב בהתקנים להספק גבוה ולתדרים גבוהים. המטען המדובר מנסה להביא בשורה חדשה – הטענה מהירה ב-100 וואט לעד ארבעה מכשירים במקביל – עם שתי יציאות USB-C ושתי יציאות USB-A. המטען, שזכה לשם HyperJuice, נמכר כעת בקמפיין מימון המונים בקיקסטארטר.

בניגוד למטעני קיר מהירים שהצליחו להגיע לטעינה של 30 עד 65 וואט – המטען החדש מציג יכולות פנומנליות מבחינת הטענה מהירה ומספק 100 וואט שיחולקו בין ארבעת המכשירים שיחוברו אליו. המכשיר יכול להטעין שני מחשבי לפטופ במקביל – או לפטופ, סמארטפון ושני מכשירים נוספים – הכול בטעינה מהירה.

אחד מיתרונותיו הבולטים של המטען הוא שלמרות ממדיו הקטנים יחסית – גודלו דומה לזה של כרטיס אשראי ונפחו כשל חבילת קלפים, הוא יכול לעשות מה שאף מטען לא עשה עד כה. הוא מגיע עם שקעים מותאמים על פי המדינה שבה תשתמשו בו – כך שאין צורך לדאוג מתמיכה בפרויקט והזמנה של מתאם שקעים כדי להשתמש בו.

החברה שמייצרת את המוצר כבר הצליחה לגייס בעבר מימון המונים לשני מוצרים נוספים: סוללה חיצונית המספקת טעינה מהירה ב-USB-C ומטען קיר בעל יציאת USB ו-microSD. כך שמשתמשים יוכלו לגבות בעזרת המטען מידע שעל המכשירים שלהם.

כמה עולה לתקן טלפון נייד?

כמה עולה מחשב נייד, איפה קונים ואיך קוניים נכון?