חדשות    

מיצובישי אטראז' החדשה במחיר 100 אלף שקל

למוביל, יבואנית מיצובישי, חשפה היום (ג') את מיצובישי אטראז' החדשה, שמחירה 101 אלף שקל.  מדובר באחד הרכבים הצהליים הפופולריים יותר.

לפי מיצובישי, אורך הדגם החדש עומד על 4,305 מילימטרים, שישה סנטימטרים יותר מהוקדם.. המנוע נשאר  בנפח 1.2 ליטרים (80 כוחות סוס) ו-10.8 קג"מ המאפשרים מהירות מרבית של 174 קמ"ש – לפי מיצובישי צריכת הדלק שופרה – ועומדת כעת על 22 ק"מ לליטר. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת בלימה אוטונומית, התראה על הולכי רגל והתראה על סטייה מנתיב. רשימת האבזור כוללת מראות צד חשמליות, בקרת אקלים ובקרת שיוט.

מיצובישי הציגה גם את מיצובישי ספייס סטאר המחודשת, במחיר שיחל ב-78 אלף שקל ויגיע עד 86 אלף שקל עבור הגרסה היקרה הכוללת בין היתר מושבים דמויי עור. בדומה לאטראז', גם ספייס סטאר המחודשת מצוידת במנוע בנפח 1.2 ליטרים המפיק 80 כוחות סוס. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת בין היתר מערכת בלימה אוטונומית ושש כריות אוויר.

מיצובישי אטראז' מקום שלישי ב-2019 במשפחתיות הקטנות. מיצובישי אטראז' היא גרסת סדאן לספייס סטאר. היא הגיעה אלינו בסוף שנת 2013 ומכוונת לפלח שוק הולך וגדל של משפחתיות קטנות, אם כי בניגוד למתחרותיה המבוססות על סופר-מיני, האטראז' מבוססת על מכונית מיני.

יונדאי או טויוטה? מי נמכרה יותר השנה?

הפלאג אין ההיברידי נשאר יקר – כך לא עוזרים לסביבה