חדשות    

מנורה משיקה בוט לטיפול בתביעות דרך וואטסאפ

מנורה מבטחים, מנורה קרנות נאמנות

"מני" – זה השם שבחרה חברת הביטוח מנורה מבטחים לבוט שירות הלקוחות שלה.  מדובר בבוט שירות לקוחות המסייע בעת הגשת תביעות באמצעות פלטפורמת הוואטסאפ.

משה מורגנשטרן,  משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים, מספר: "השירות החדשני מאפשר ללקוחותינו לבצע פעולות באמצעות וואטסאפ כערוץ דיגיטלי נוסף, זמין ונוח. מטרתו העיקרית של 'מני' היא לתת מענה איכותי ומהיר ברגעי האמת, לחסוך זמן יקר ולייעל תהליכים נפוצים ללקוחות החברה".

הבוט  יהיה זמין ללקוחות 24/7 לצורך ביצוע פעולות במגוון תחומים. כגון: דיווח על תאונה, אירועים רפואיים, נסיעות לחו"ל, ועוד.

במנורה מספרים כי מני הוא בוט המבוסס על פיתוח טכנולוגיית ניהול שיחה פנימי וייחודי המשרת את כלל הערוצים הדיגיטליים. למני יכולות ניהול שיחה טבעית המבוססת על יכולות natural language processing (NLP)  ויכולות למידת מכונה  Machine Learning, כך שהוא לומד ומשתפר כל הזמן על בסיס תהליכי לימוד פנימי בעזרת המשתמשים.

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 210 מיליארד שקלים  ועם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ- 18 מיליארד שקלים. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מצטרפת לכלל, להראל ולחברות נוספות המאפשרות להגיש תביעה בווואטסאפ.

קראו עוד:

מנורה נכנסת לתחום הלוואות חברתיות: תעניק לבלנדר קו אשראי של 90 מיליון שקל

וואטסאפ לעסקים – המדריך שיקל על שירות הלקוחות שלכם