עורך דין מהמרכז חשוד שהעלים מס בשווי מעל מיליון שקל
חדשות    

עורך דין מהמרכז חשוד שהעלים מס בשווי מעל מיליון שקל

תמונה:PIXABAY

 

בית משפט השלום בתל-אביב-יפו, נעתר לבקשת פקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים, והורה על שחרורו בתנאים מגבילים של  עורך דין, בעל חברה למתן שירותים משפטיים מבת-ים , בחשד להעלמת הכנסות בסכום העולה על מיליון שקלים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד, שהוא עורך דין בהכשרתו, עסק במתן שירותים משפטיים באמצעות חברה בבעלותו.  החשד על כך שאינו מדווח על מלוא הכנסותיו, לכאורה, עלה במסגרת פעילות שבוצעה במשרד פקיד שומה חקירות מרכז, שבעקבותיה נפתחה חקירה גלויה. בתחילת החודש נתפסו בביתו ובמשרדו של החשוד מחשבים ומסמכים שונים. בנוסף, על-פי צו שופט, נתפסו אף מסמכים ממייצגו של עורך הדין.

ממצאי החקירות העלו עד כה, כפי שנכתב בבקשת המעצר, שעיקר הכנסותיו של עו"ד פדלון נובעים מטיפולו  בלקוחות אשר מבקשים להכיר בהם נכי רדיפות הנאצים. היקף ההכנסות עליהן לא דיווח במהלך השנים 2016-2014, עומד על כ- 1.2 מיליון שקלים. עוד צוין, כי החשוד הודה בחקירתו בכך שלא דיווח על מלוא הכנסותיו לרשויות המס.

כב' השופטת פנינה נויבירט, נעתרה לבקשת היחידה החוקרת וקבעה לחשוד, בין השאר, ערבות עצמית בסך 300,000 שקלים, הפקדת מזומן בסך 100,000 שקלים וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 180 יום.

נעצר מתחזה לעורך דין שבע שנים לאחר שרישיונו נשלל

כמה משלמים על שכר טרחה לעורך דין