חדשות    

פורטינט בצמיחה: גידול של 23% בהכנסות

pixabay

החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם זינוק בהכנסות, אולם עלייה בהוצאות מיתנה את הרווחיות – וזו עלתה רק ב-2.5%

מעודכן ל-05/2021

חברת פורטינט פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הראשון של 2021, מהם עולה כי ההכנסות רשמו עלייה מספרית יפה – של 132.6 מיליון דולר, שהם 23%, ל-710.3 מיליון. מתוכן, מכירות המוצרים של החברה צמחו ב-25.2% ל-240.7 מיליון דולר ומכירות השירותים – ב-21.9% לכ-470 מיליון. עם זאת, על פי הדוחות שפרסמו, ההוצאות הרבעוניות של החברה עלו אף הן ב-127.7 מיליון דולר, שהם 27.7%, ל-588.7 מיליון, מה שצמצם את הרווח הנקי.

תזרים המזומנים ברבעון הראשון של 2021 מפעילות תפעולית שוטפת היה 315.9 מיליון דולר בהשוואה ל-319.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020.

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה נראות ובקרה מלאים על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת היכולת להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות היום ובעתיד. רק פלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט יכולה להתמודד עם אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר ולהגן על נתונים לאורך כל התשתית הדיגיטלית, בין אם מדובר בסביבות רשת, יישומים, multi-cloud או סביבות קצה. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-480 אלף לקוחות ברחבי העולם משתמשים בשירותי החברה כדי לאבטח את העסקים שלהם.

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט, אמר: "דיווחנו על צמיחה חזקה בהכנסות ברבעון הראשון של השנה, תוך שאנחנו משקיעים כדי להעלות את נתח השוק בעסקים הנוכחיים שלנו ולהניע צמיחה בתחומי מוצר חדשים, כמו SASE, SD-WAN ו-5G. מוצרי אבטחת הענן של פורטינט הביאו לצמיחה הרבעונית הגבוהה ביותר בהכנסות ממוצרים זה חמש שנים".

חושבים לטווח ארוך – איך להיחשף לתחום הסייבר?

מכשיר סיטי מתקדם נחנך במרכז לרפואה גרעינית