מובייל וגאדג'טים    

קונסולות סוויץ' לייט של נינטדו – קלה יותר וזולה ב-100 דולר

מעודכן ל-07/2019

הושקה קונסולת סוויץ' לייט  – הגרסה הניידת בלבד, הקלה יתר והזולה יותר של אחותה הגדולה

נינטדו הכריזה על הקונסולה החדשה switch lite שדומה לקונסולת הדגל של נינטנדו, הסוויץ', אבל קטנה בהרבה וכך גם מחירה מחיר נמוך יותר בכ-100 דולרים.

הסוויץ' לייט תהיה רק קונסולה ניידת ולא תתאים לחיבור למסך הטלוויזיה. זו כנראה גם הסיבה שבקרי המשחק יהיו מובנים בתוך סוויץ' לייט, להבדיל מאחותה הגדולה. לכן גם הסוייץ לייט חזקה יותר וקלה ואורך הסוללה שלה רב יותר בהתאם למכשיר נייד בעיקרו.  המכשיר החדש מציג גם כפתור D-Pad משופר בהשוואה לכפתורי החיצים של ה-Joy Con הנוכחי.

לייט תומכת ברוב אפשרויות הקישוריות של ה -Switch הרגילה, כמו Bluetooth, Wifi ו-NFC, אך לא תומכת ב-IR. עם זאת, המכשיר החדש יתמוך בתוספים הקיימים עבור ה-Switch כמו בקר ה-Pro וה-PokeBall Plus. פשרה נוספת נעשתה בנושא הרטט: בעוד המכשיר המקורי תומך ב-HD rumble (רטט מתקדם) בשלטי ה-Joy Con, אפשרות זו לא הגיעה לדגם ה-Lite.

קונסולת סוויצ' תהיה בגודל 5.5 אינץ' לעומת 6.2 בקונסולה המקורית, והרזולוציה תהיה 720 בדומה לקונסולה האם. העיצוב השתנה גם הוא, עם צבעים חדשים ובהירים יותר: צהוב, אפור וטורקיז. גם פתחי האוורור והמסגרת שסביב המסך יתאימו לקו העיצוב החדש וישתלבו עם צבע המכשיר.הבעיה העיקרת שאם תרצו לשחק עם חבר, תאלצו לקנות זוג שלטים נוסף.