קניון TLV: יושב הסכסוך בין פוקס לרבוע כחול נדל"ן
חדשות    

קניון TLV: יושב הסכסוך בין פוקס לרבוע כחול נדל"ן

מעודכן ל-03/2020

קבוצת פוקס תבעה את החברה שמפעילה את הקניון, בטענה לגביית יתר של דמי ניהול, ודרשה פיצוי של 40 מיליון שקל העניין הסתיים בהסכמים, לטובת "חיזוק שיתוף הפעולה המסחרי"

הסתיים הסכסוך המסחרי בין קבוצת פוקס לרבוע כחול נדל"ן בעניין קניון TLV:  חברת הנדל"ן שבבעלות מוטי בן משה שמפעילה את הקניון חתמה בסוף השבוע על הסכם פשרה עם קבוצת פוקס בשליטת הראל ויזל בעניין התביעה הכספית שהגישה פוקס לבית משפט המחוזי בתל אביב נגד הקניון. במסגרת ההסכם התקשרו הצדדים בהסכמים מסחריים שונים, "כדי לחזק את שיתוף הפעולה המסחרי ביניהם בקניון TLV", כך על פי ההודעה של רבוע כחול נדל"ן.

הפרשה החלה בחודש ספטמבר, אז הגישה קבוצת פוקס תביעה בגובה 40 מיליון שקל נגד הקניון, בטענה לגביית יתר של דמי ניהול. הטענה נגד הקניון הייתה כי החברה המפעילה אותו "מפרה את ההתחייבויות ואת הסכמי השכירות והניהול שנחתמו בינה לבין קבוצת האופנה. קבוצת האופנה טענה כי מפתיחת הקניון חויבה בדמי ניהול בסך 95 שקל למ"ר, והופתעה לגלות שיש חנויות עם שטח קטן יותר שמשלמות דמי ניהול נמוכים יותר.

פוקס מפעילה 12 חנויות בקניון של מגוון המותגים שבבעלותה ובין היתר איימה לסגור את החנויות בקניון. מאז החלו מגעים לפתרון הסכסוך צמצמה פוקס בהסכמת הנהלת הקניון את שטח חנות אורבן אאוטפיטרס.

 

קניון גינדי TLV – כישלון או בדרך להצלחה?

רבוע כחול נדל"ן – הפחיתה 81 מיליון שקל משוויו של קניון TLV; הרווח צנח ל-4 מיליון שקל