חדשות    

רוצים לישון עם חיות? יש מי שמשלם על זה 1,000 דולר ללילה

לא מעט אנחנו משתמשים בביטוי "גן חיות" כדי לתאר בלגן, לא בדיוק מקום שרוצים לנפוש בו. אבל מלון באוסטרליה מציע בדיוק את זה.  בגן החיות והאקוואריום הלאומי של אוסטרליה, בקנברה, תצטרכו לשלם כ-1070 דולר, כולל לינה.

הבעיה היא שלמרות הסכום הגבוה לא בטוח שההזמנה תיושם. ובכל זאת עשירים וחובבי מלונות יוקרה וחיות מוכנים לקחת את הסיכון לישון לצד אריות, ברדלסים, נמרים או דובים. אורחים ב-5 חדרי הפרימיום של המלון יכולים לדרג את שלושת בעלי החיים האהובים עליהם כאשר הם מזמינים את החדר, הם רק צריכים לקוות שהחיות יתעוררו וגם הם. אורחים בגן החיות מוכנים לשלם 1,070 דולר תמורת לילה באחד מששת בתי העצים של הג'ירפות, הכוללים הזדמנות להאכיל את החיות מהמרפסת. גם החתוליים הטורפים מושכים את התיירים.

את מלון גן החיות בקנברה פתחו  ריצ'רד ומורין טינדייל.  בשנת 1998, כאשר הצמד השתלט על מה שהיה אז אקוואריום שנסגר, ההתמקדות שלהם הייתה בעיקר בהשגת מיטב שיטות העבודה בעולם לגידול ולרווחה וכן שימור של בעלי חיים

רק ב-2014 הפך ההזוג את התשוקה לאפשרות עסקית ועזב את ביתו ועבר למקום שבו נמצא המלון גדוש החיות. ובצדק: כיום המלון פועל בתפוסה של 85%-90% וזוכה לביקורות נלהבות, עם אורחים חזורים. לא רק חיות, יש גם ארוחות גורמה, חוויות עיצוב הכוללות אלמנטים  אפריקאיים, חומרים ופסלים אותנטיים המעטרים את הנכס ואת המפגשים עם החיות.

במחיר כזה התוכנית היא ללילה אחד ו-22 שעות אבל להרבה לא מספיק, ובזמן שהרוב מזמינים את תוכנית הלילה האחד, חלק נשארים לשניים או שלושה לילות.

ומה כולל המחיר בכותרת? לינה לשני אנשים, אוכל, משקאות וסיורים בלעדיים. בחירות חדרים מסוימים ופעילויות מסוימות לא מובטחות, מאחר שהחיות של המלון רשומות בזהמנה אך אף פעם לא מוכרחות להשתתף (ניתן למצוא תוכניות גיבוי המספקות את רוב האורחים).

יש לציין שכיום רבים מגני החיות מגדלים את גן החיות בתנאי מחיה גרועים, בכלובים קטנים כך שיש שגם יתרון למצפון.

דירה עם נוף לג'ירפה: מאות דירות ייבנו ליד גן החיות התנ";כי

אורחים על הכוונת: כך תזהו מצלמות נסתרות במלון ובדירות אירוח