חדשות    

רוצים לעבוד באפל? החברה מתרחבת בארץ ומחפשת מנהל חנות

על פי מודעה שפרסמה אפל, היא מחפשת מנהל חנות בתוך חנות באזור אילת. ככל הנראה מדובר בחנות בשדה התעופה רמון

אפל מעוניינת להרחיב את הפעילות הקמעונאית שלה בישראל: החברה מחפשת עובד שינהל עמדת חנות-בתוך-חנות של החברה .זו תיפתח באילת – כך לפי מודעת דרושים שפרסמה בסוף השבוע.

מהמודעה עולה שאפל מחפשת עובד שיפעל מתוך חנות של חנות שותפה ויוביל את פעילות החנות-בתוך-חנות שם. או בניסוח המודעה: "אתה המוביל הדינמי, המנהל העסקי והמשפיען של חנות אפל שממוקמת בתוך חנות קמעונאית מרובת מותגים .אתה תגלה את צורכי הלקוחות ותסייע לחבר אותם למוצרים העדכניים של אפל, לחנך ולהשפיע על צוות של עובדי השותף שיתמקדו במכירות ותפעול של חנות אפל. יחד תיצרו חוויית לקוח ללא תחרות".

המטלות כוללת"זיהוי ותחזוק 'צוות וירוטאלי' של חברי צוות מרכזיים; מנטורינג, אימון ומתן דוגמה אישית לצוות החנות כדי להפוך אותם למומחים למוצרי אפל". דרישת סף לתפקיד היא תואר ראשון במנהל עסקים, מכירות או שיווק. דרישות נוספות: "מועמד מוכוון טכנולוגיה בעל תשוקה והבנה בתחום, שמחובר ומעודכן במתרחש בתעשיית הטכנולוגיה".

חנות-בתוך-חנות הוא קונספט נפוץ בעולם המכירות ואצל אפל קיים בעיקר מחוץ לישראל. רשת האלקטרוניקה האמריקאית, למשל, כוללת שטח תצוגה של אפל, שממותג ומעוצב ברוח חנויות החברה, במספר גדול מאוד מהסניפים שלה. בשלב זה לא ברור בתוך סניף של איזו רשת מתכוונת אפל לפתוח את החנות-בתוך-חנות.

בישראל מפעילה אפל חנות-בתוך-חנות בדיוטי פרי בנתב"ג, שגם היא מנוהלת על ידי עובד אפל שמקבל ממנה משכורת אך עובד משטח החנות עצמה ומפקח על פעילות ההפצה שם.בעבר עבדה אפל בקונספט של חנות בתוך חנות עם פרטנר

על פי הערכות, מדובר בחנות-בתוך-חנות באזור דיוטי פרי, בשדה התעופה החדש רמון שהחל לפעול השנה מחוץ לאילת. נציין כי שטחי המסחר של שדה רמון עדיין בהקמה.

חנות בתוך חנות – מה הקונספט

חנות בתוך חנות הוא קונספט שבו עסק קמעונאי מתארח בתוך חנות אחרת. ההסכם נפוץ בסופרמרקטים, ברשתות גדולות ובחנויות כלבו. בנוסף נפוץ בעולם דגם זה ברשתות ספרים המארחות נקודות לממכר קפה. לעיתים מתקיים ההסדר בין רשת קמעונאית ליצרן

היצרן או הקמעונאי שנכנס לתוך רשת אחרת, אחראי על תפעול החנות והוא המעסיק של העובדים בתוך החלק שלו. קיימים שני מודלים להפעלת דגם זה: המודל הראשון הוא הפעלת קופות נפרדות עם רישום הכנסות נפרד, והשני הוא קופה אחת בתוך החנות, כאשר הקמעונאי האורח רושם את הכנסותיו בקופות הקמעונאי המארח.

דוגמאות לחנות בתוך חנות: דואר ישראל עם כמה רשתותת שיווק, אינטרספורט והמשביר לצרכן, דלתא פיט עם המשביר ו-H&O.

קמעונאית הריהוט WayFair תפתח חנות פיזית

המשביר מצמצמת פעילות: סוגרת סניף בגן העיר, מקטינה חנות בקיריון ובאשדוד

.