חדשות    

רכב ישיר מוכרת משומשות החל ב-8,000 שקל

בין המכוניות שאפשר למצוא ברכב ישיר שברולט אוואו  מודל 2009, ב-8,000 שקל, לעומת המחירון  11 אלף שקל.

רוב המכוניות שמוצעות במגרשים  הן משומשות צעירות יחסית, בנות שנתיים עד ארבע שנים, ולכן עדיין יקרות גם אם זולות בהשוואה לרכבים חדשים. המחירים לרוב מתחילים ב-50 אלף שקל.

"רכב ישיר" חוסכת לכם את הצורך לחפש בלוחות מכוניות במחיר מציאה ישר מהבעלים.  החברה היא למעשה האאוטלט של רשת "טרייד מוביל", ומוכרת מכוניות בשווי של לא יותר מ־45־40 אלף שקל. לפני כמה חודשים נפתח בגלילות סניף שני של הרשת, שהצטרף לסניף הוותיק יותר בחיפה.

"אנחנו פונים לקהל צעיר או מוגבל בתקציב, מוכרים בעיקר מכוניות מיני וסופר מיני, או משפחתיות שיש להן קילומטרז' גבוה, או ותיקות יחסית", אמר שגיב מגר, מנכ"ל קבוצת הרכב, בתקשורת "אין שם מכוניות אחרי תאונות, אבל כן קורה שנציג מכוניות מעל 100 אלף ק"מ, או מכוניות ותיקות במצב טוב שהחלטנו שלא להשקיע בהשבחה שלהן בטרייד מוביל, ולמכור אותן כמו שהן דרך רכב ישיר".

בשנה האחרונה מכרו שני הסניפים כמעט 1,000 מכוניות. בדרך כלל מגיעות לשני הסניפים שלה מכוניות מדגמים פחות מבוקשים, אך לאו דווקא פחות טובים.

סיטרואן C3 אוטומטית מודל 2014, עם 77 אלף ק"מ, יד שנייה מחברה, נמכרה ב־26 אלף שקל, 20% פחות מחיר המחירון המשוקלל. שברולט סוניק מודל 2012, עם 72 אלף שקל, יד ראשונה מבעלים פרטי נמכרה ב־12 אלף שקל, פחות ממחצית ממחיר המחירון שעמד בזמן העסקה על 25 אלף שקל. המכונית הזולה ביותר שנמכרה בשנה האחרונה הייתה שברולט אוואו, הדגם שקדם לסוניק, מודל 2009, עם 41 אלף ק"מ בלבד, שעבורה שולמו 8,000 שקל, כאשר המחירון היה 11 אלף שקל.

מי שמחפש מותגים, או רגיש לשריטות, יתקשה למצוא שם את מבוקשו. חשוב לזכור גם שמשומשות ותיקות גם אם תוחזקו היטב, כבר יהיו קרובות יותר לטיפולים יקרים, ב־90 או 120 אלף ק"מ, ולא בטוח שבעליהן השקיעו עבורן בצמיגים איכותיים, מה שכדאי לכם לעשות. מומלץ להיעזר לפני הקנייה במאגר המידע שמציע מרכז הסליקה של חברות הביטוח, המאפשר תמורת 10 שקלים לקבל את ההיסטוריה הביטוחית של המכונית בעשר השנים האחרונות, וכך לקבל אינדיקציה לגבי מעורבותן בתאונות משמעותיות לאורך חייהן.

המשומשות הכי מבוקשות – כמה הן מתחת למחיר המחירון

יבואן טויוטה נכנס לתחום הטעינה החשמלית