חדשות    

בקרוב – עמדות דואר בתוך רשתות השיווק

דואר ישראל חוזר לחיים. אחרי שעתידו של הדואר המסורתי היה לא ברור, על רקע השימוש בדואר אלקטרוני, בשנים האחרונות הצמיחה בתחום החבילות עצומה, בעיקר בשל השימוש ההולך וגובר ברשת לצורך רכישת מוצרים.

על רקע זה, דואר ישראל מעוניין לייצר שיתופי פעולה עם רשתות קמעונאיות שיהפכו למעין סניף קטן של הדואר ודרכם יהיה ניתן לקבל שירותים. הדואר מפרסם קריאה לשיתופי-פעולה עם רשתות שיווק ביחס לפתיחת נקודות דואר.  מדובר על חנות בתוך חנות בעיקר במרכזי הערים.

לדואר ישראל כבר יש שיתוף-פעולה דומה עם שופרסל, והיא מעוניינת להתרחב. מדובר על מודלים מקובלים בעולם, במיוחד שמעבר לשירותי הדואר המסורתיים, הדואר הוא גם בעצם…בנק. דרך הדואר ניתן לעשות את רוב הפעולות שעושים בבנקים המסחריים. כך שבנקודות שברשתות השיווק יינתנו שירותים פיננסיים.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר על רקע הדיווח – "במסגרת האסטרטגיה העסקית של החברה, דואר ישראל מתקדמת למודל שמרחיב את פעילות הדואר לתועלת הציבור. לחברה יש 50 מיליון ביקורים בשנה, מספר שאין לו אח ורע באף רשת קמעונאית, ואותו ניתן למנף לכוח קנייה עצום לטובת כל עסק. שיתוף-הפעולה עם חברות מובילות במשק יאפשר לנו לשפר ולהרחיב את סל השירותים שלנו ללקוחותינו ולהעניק להם חוויית שירות טובה יותר"