מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון מזרחי טפחות ("הכרטיס") – לאומי קארד

הכרטיס הבא בסקירת כרטיסי האשראי שלנו מיועד ללקוחות בנק אחד בלבד, והוא בנק מזרחי טפחות. לכרטיס, העונה לשם הדי המפוצץ "הכרטיס", אחראית חברת לאומי קארד. כרטיס האשראי הוא ממותג "ויזה" וניתן למצוא אותו בגרסה בינלאומית, זהב, זהב עסקי, פלטינה ו-First. סוג הכרטיס הוא רגיל או Multi. הכרטיס מאפשר ביצוע עסקאות מכל הסוגים (רגילות, תשלומים, קרדיט, קרדיט פלוס ו-30 פלוס), כשניתן לבחור בין אחד משלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש וה-15 לחודש.

אחת השאלות העיקריות שאתם צריכים לשאול את עצמכם ביחס לכרטיס אשראי הוא מהם דמי השימוש החודשיים בו (דמי הכרטיס). במקרה של כרטיס האשראי של מזרחי טפחות ולאומי קארד, הרי שדמי הכרטיס עשויים להשתנות על פי סוג הכרטיס הספציפי שמזמינים. בחברה מציינים כי ניתן לקבל עמלת שימוש מופחתת "בכפוף לשימוש מזערי בכרטיס", אבל אנחנו ממליצים לכם כמובן לברר בדיוק מהו השימוש המוגדר עבורכם.

אילו הטבות מספק הכרטיס?

עם כל הכבוד לדמי הכרטיס ולעמלות, רבים מהאנשים מתבוננים ברשימת ההטבות של הכרטיס לפני שהם מחליטים האם להזמין אותו. במקרה של "הכרטיס" מדובר במספר הטבות. הוא מעניק הטבות בנקאיות שונות: ניתן לקבל הלוואה "ברגע" עד 75,000 שקלים בפריסה של עד 60 תשלומים, כאשר גובה הריבית תלוי בסוג הכרטיס. אופציה אחרת היא הלוואת תוספת חודשית, המוסיפה לחשבון הלקוח סכום קבוע בכל חודש – בסך הכל עד 5,000 שקלים לתקופה של עד חמש שנים. ההלוואה ניתנת רק לחברי המועדון שהשתמשו בכרטיס בחודש האחרון בסכומים של 500 שקלים ומעלה. הטבות אחרות הן תכנית "קונים חוסכים", ביצוע עסקאות בקרדיט גמיש, הלוואות במסלול מהיר, תכנית "עיגול לטובה" ועוד.

מעבר להטבות ולתנאים המיוחדים בבנק מקבלים חברי המועדון הטבות צרכניות נוספות, בתחומים דוגמת בילויים, צרכנות, נופש, אופנה, מסעדות ועוד. במעמד החיוב של הכרטיס הם יכולים לקבל הנחה אוטומטית בגובה מספר אחוזים בבתי עסק המקיימים עם הכרטיס הסדר.

בדומה ללקוחות כלליים אחרים של לאומי קארד, קיימת אפשרות לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל ללא כל תשלום טרם הנסיעה, בכפוף להפעלת הביטוח ורק לאנשים מתחת לגיל 75. ביטוח זה מעניק כיסוי והחזרים כספיים עבור אשפוזים, תרופות וטיפולים ביעדים שונים בעולם, אך הוא נחשב לבסיסי יחסית (כמו רוב הביטוחים החינמיים של חברות האשראי) ולא בהכרח יתאים לכל נסיעה לחו"ל: עבור ספורט אתגרי לדוגמא לא ניתן כיסוי.

בעלי הכרטיס משתייכים לעולם ההטבות של לאומי קארד, המאפשר לקבל הנחות על אטרקציות, בילויים ורכישות, מבצעי 1+1, תכנית ה"פינוקים" ועוד.

מידע נוסף על הכרטיס, מבית מזרחי טפחות ולאומי קארד, תמצאו כאן.

סקירות נוספות של כרטיסי אשראי