מובייל וגאדג'טים    

איך למצוא את האוזניות האלחוטיות

מעודכן ל-07/2019

האוזניות האלחוטיות, הופכות ליותר פופולריות, אלא שהקוטן שלהן והנטייה שלן לא להישאר באוזניים מקשים עלינו למצוא אותן.

לא רק לאפל,  גם  לגוגל יש אוזניות אלחוטיות , ה-Pixel Buds, גוגל מאפשרת ליצרניות צד שלישי להשתתף בפיתוחן. גוגל הודיעה על הרחבת היצע האוזניות שמאפשרים זאת, והציגה כמה פיצ׳רים חדשים.

פיצ'ר אחד שכזה היא Find My Device, שבזכותו משתמשים המחזיקים באוזניות תומכות יוכלו למצוא את האוזניות האבודות שלהם. כדי לעשות זאת ניתן יהיה להיכנס לאפליקציה או עמוד ייעודי, שם תוצג אינפורמציה הכוללת את המיקום והשעה האחרונה שבה נצפו האוזניות. אפשר גם בכל רגע נתון לנתק (Unpair) את האוזניות מהמכשיר או להתקשר אליהן כדי לגלות שהן במרחק של 20 סנטימטרים מכם, פשוט נקברו עמוק בחריץ של הספה.

גם אפל מציעה שירות דומה לאווזנית האיירפודס שלה. השירות משולב באפליקציית Find My iPhone, והוא שומר את המיקום האחרון שבו האוזניות היו מחוברות למכשיר iOS באמצעות בלוטות'. עם זאת, באתר MacRumors ציינו כי השירות מעט מוגבל מפני שאינו פועל כאשר האוזניות נמצאות בתוך הנרתיק שלהן (שמשמש גם כסוללה נוספת).  בנוסף, מפני שאין להן חיבור עצמאי לרשת, אי אפשר לדעת היכן הן כל הזמן.

פתרון אחר הוא האפליקציה , Finder for Airpods , הזמינה להורדה בחנות האפליקציות במחיר של 3.99 דולרים. כדי לאתר את אחת האוזניות שאבדו, כל שיהיה על המשתמש לעשות הוא לפתוח את אפליקציית Finder for Airpods ולפעול על פי ההנחיות המופיעות בתוכה. האפליקציה, מצידה, תבקש מהמשתמש לסמן איזו מהאוזניות הלכה לאיבוד (ימין או שמאל) ולהניח את השנייה בנרתיק הטעינה. עתה, באמצעות קישוריות הבלוטות', תסרוק האפליקציה את חלל החדר ותצפצף ברגע שהאוזנייה האבודה תהיה קרובה למיקומכם במרחק של סנטימטרים בודדים.

אוזניות אלחוטיות שיואומי בישראל

אוזניות איירפודס החדשות – מה יש בהן

אוזניות – איך בוחרים, כמה עולה