מובייל וגאדג'טים    

בלי ידיים: הושק הטלפון של גוגל פיקסל 4 המאפשר מחוות ללא מגע

מעודכן ל-10/2019

השבוע השיקה גוגל בניו יורק את הטלפון שלה פיקסל 4. הטלפון כולל את סנסור הראדר של פיקסל, שיאפשר שליטה במכשיר גם ללא מגע. כך התצוגה נדלקת ונכבית לפי הקרבה של המשתמש לטלפון.

אפשר גם לבצע מחוות באוויר כדי לדלג על שיר שמתנגן, להשתיק את הקול בזמן שהטלפון מצלצל, לכבות את ההתראה של השעון המעורר ועוד.  המכשיר גם יאפשר לכם לוותר על סיסמאות מעצבנות כמו משיכת קווים ממקום למקום.  ויאפשר טככנולוגיית זיהוי פנים, המזהה את המשתמש כבר ממרחק.

מבחינת מצלמה יהיו בפיקסל 4  כמה פיצ'רים חדשים – ביניהם Live HDR Plus יאפשר למשתמש לראות איך התמונה שצילם תיראה לאחר עיבוד בתוספת אפקט HDR, אפשרות להתאים אישית את הבהירות וההצללה בתמונה, ושיפור ראיית הלילה, שיאפשר בין היתר לצלם תמונות של כוכבים. גוגל הכריזה גם על שיפור בעוזרת הדיגיטלית גוגל אסיסטנט, שיתבטא במענה מהיר יותר לשאלות, ויגיע קודם כל לפיקסל 4.

בפיקסל 4 אין מגרעת. גוגל פשוט מתחה אותה לכל רוחב מסגרת המסך העליונה ויצרה מסגרת עבה ומגושמת מעט, שבה היא משבצת את אוסף החיישנים והעדשות שיש לפיקסל 4.

פיקסל 4 מציע גם אפליקציית רשמקול חדשה, שמאפשרת הקלטה של אודיו ותמלול שלו בזמן אמת, באמצעות טכנולוגיית זיהוי קול, בעוד שהעיבוד קורה על המכשיר עצמו. האפליקציה מאפשרת גם לחפש מילות מפתח שונות בתמלולי ההקלטות. פיקסל 4 מוצע בשלושה צבעים – שחור, לבן וכתום, יעלה החל מ-800 דולר, פיקסל 4 XL יעלה החל מ-900 דולר, ושניהם יהיו זמינים מה-24 באוקטובר. גודלו 5.7 אינץ', והגרסה המוגדלת, פיקסל 4 XL, בגודל 6.3 אינץ'. למכשירים מעבד סנאפדרגון 855 של קוולקום וקצב ריענון של 90 הרץ לחוויית משתמש חלקה ומהירה יותר.

שיפור בכלי הניווט של גוגל יראה לכם בדיוק לאן אתם צריכים ללכת – במציאות רבודה

גוגל פיי – מה צריך לדעת