מובייל וגאדג'טים    

הודלף ה-Z Flip – המתקפל החדש של סמסונג

מעודכן ל-02/2020

בעוד אוהדים רבים מחכים להשקה הרשמית של Z Flip – הצפויה בקרוב – בינתיים הודלף בטוויטר סרטון המציג את המכשיר החדש על ידי בן גסקין הנחשב לאמין.

בסמסונג כבר כינו את המכשיר  בשם הקוד Bloom,  ובין לבין עלו השערות שמיועד לקהל הנשי.  אבל לפי דיווחים אחרונים הקהל המיועד הוא קהל אופנתי ובעל אמצעים – שיקי

רמז לכך הוא מהחומרים השיווקיים שבהם  המכשיר מתואר כ-Influencer Ready  – מכוון למשפיעים ברשתות החברתיות. עוד חלק מהשיק הוא הצבע הסגול.

– המסך בן 6.7 אינץ' ועם מצלמת סלפי מבוססת חריר כמו במכשירי הגלקסי S הרגילים. מסך לא מרשים במיוחד על אף הקיפול. אבל  יש  מסך חיצוני נלווה. המסך בגודל 1.06 אינץ' מבוסס OLED וברזולוציה של 300 על 116 פיקסלים מיועד לתצוגה של התראות ושעון. כך שהמסך יהיה רחב משל הגלקסי פולד שבו המסך החיצוני היה בגודל 4.6 אינץ' וצר מאוד.

מבחינת מפרט, ה-Z יתבסס על מעבד סנאפדרגון 855+ של קוואלקום. כך סביר שלא יגיע עם תמיכה בדור חמישי ישירות מהקופסה. בנוסף, מעבדי הדגל של קוואלקום מותקנים רק בדגמי גלקסי S שמיועדים לשוק האמריקאי,  ייתכן שסמסמונג לא מתכוונת לשווק אותו לשאר העולם וייתכן שהסרטון וסמסונג לא מראים את התמונה המלאה. נזכיר כי השקת הסמסונג פולד לוותה בעיכובים ובקשיים ובכמה השקות מחדש לאחר תלונות על המוצר הראשוני. נקווה שהפעם זה יהיה אחרת.

גם המחיר כבר ידוע: 1,499 דולרים, מה שממצב אותו, שוב, כטלפון לקצה העליון.

לסמסונג מתקפל החדש יהיה מסך אחד

סמסונג חשפה את גלקסי פולד המתקפל: מכשיר לעשירים בלבד?