מדריכי צרכנות    

כמה עולה מינוי לעיתון וכמה למגזין

מעודכן ל-10/2019

אוהבים את ריח הדפים במקום לגלול בדפדפן או בפייסבוק למצוא כתבות? הריכוז שלכם גבוה יותר בכתבה ארוכה על נייר? אוהבים סדר מובנה בתכנים? אתם כנראה לא ויתרתם על הפרינט. בכתבה זו נתמקד במחירי המינויים לעיתונים ולמגזינים השונים.

ידיעות אחרונות

בידיעות אחרונות הוותיק יש כמה אפשרויות למנויים,  המינוי היומי כולל את  24 שעות, ממון וספורט. בנוסף, בימי ראשון מצורף לעיתון מוסף בריאות- "זמנים בריאים", בימי שני מצורף מוסף התיירות "מסלול", בימי שלישי מצורף "הלוח המוכר" ובימי רביעי מצורף מוסף סגנון ואורח חיים בשם "זמנים מודרניים". מנויי ידיעות מקבלים גם את עיתוני כלכליסט בחינם.

אפשר גם מינוי לסוף שבוע הכולל את : 7 ימים, 7 לילות, המוסף לשבת וממון..בנוסף למינוי השנתי המינוי כולל גם מועדון הטבות ותווי קנייה בסך 200 שקל. .

מחיר: בארבעה חודשים ראשונים לעיתון יומי  89 שקל לחודש, ומאז 111 שקל לחודש. סך הכל 1244 שקל לשנה. כולל כלכליסט.

ידיעות מגזינים

לצד העיתונים היומיים וסופי השבוע קבוצת ידיעות מציעה גם מגזינים חודשיים, ובהם בלייזר, מנטה, גו סטייל, פנאי פלוס ולאישה.

מחירים:

לאישה 47.9 שקל בחודש

בלייזר וגו סטייל:  12 שקל לחודש.

מנטה: 14.9 שקל לחודש

פנאי פלוס: 47.9 שקל לחוש.

ישראל היום

בעוד העיתון היומי  "ישראל היום" מחולק ברחוב בחינם, אפשר לשלם ולקבל את העיתון ישירות הביתה הן עבור העיתון היומי והן לסוף השבוע. בימי חול וסופ"ש המחיר הוא 65 שקל לחודש. עבור סופ"ש וחג בלבד 35 שקל בלבד לחודש.

מחיר: 65 לעיתון היומי

35 שקל רק לחג וסופי שבוע

הארץ ודה מרקר

עיתון היומי הארץ כולל חדשות, דעות, מאמרים, תרבות ואת עיתון הכלכלה The Marker. אפשר לעשות מינוי יומי או לסוף השבוע בלבד. אפשר לעשות גם מינוי לדה מרקר בלבד. ואפשר לעשות מינוי יומי למהדורה באנגלית כולל הניו יורק טיימס

מחיר:  עבור עיתוני סוף שבוע בלבד 110 שקל, בשלושה החודשים הראשונים 70 שקל. המינוי הוא שנתי

עבור העיתון היומי 174 שקל לחודש.

דה מרקר:  דה מרקר מגיע פעם בחודש והמחיר 22 שקל לחודש, סך הכול 264 שקל בשנה, הנחה של כ-40% ממחיר המחירון

המהדורה באנגלית וניו יורק טיימס:   145 שקל, הנחה של חמישים אחוז ממחיר המחירון

גלובס

גלובס  – היומון העצמאי שעוסק בענייני כלכלה, פיננסים, שוק ההון, הבורסה בת"א, וול סטריט, שווקים בעולם, תקשורת, נדל"ן, תשתיות ותחבורה, יזמות, צרכנות פיננסית, שיווק ופרסום, דין וחשבון, הייטק, אינטרנט, קלינטק, ביומד, חדשות גלובליות, דעות גלובס, פרשנויות ועוד – מוצע במסלול משולב של פרינט ומסלול דיגיטלי. המסלול משלב בין עיתון מודפס בימי שישי בוקר לעיתון דיגיטלי בימי א-ה בערב. העיתון הדיגיטלי נקרא גלובס טו גו ונשלח למייל.

הוא כולל את

גיליון גלובס סופ"ש

מוסף הנדל"ן

מגזין G

ירחון ליידי גלובס

מגזינים מיוחדים: מדד המותגים, מגזין השקעות, 2048 ועוד

מחיר: 105 שקלים לחודש

מעריב

העיתון היומי הוותיק , מוצע במסלול מנוי לעיתון מעריב לכל ימות השבוע או מנוי לעיתוני סופהשבוע בלבד. חודש שלישי הוא ניתן בחינם.

מחיר: בחודשים הראשונים 99 שקל לחודש, חודש שלישי חינם ואז 112 שקל לחודש. סך הכול 1204 שקל לשנה. קיים גם מסלול של 99 שקל קבוע לחודש עבור עיתוני סוף השבוע.

מגזינים נוספים

לצד העיתונים והמגזינים של העיתונים הגדולים יש מגזינים עצמאים, בהם  מגזין הילדים אצבעוני ב-54 שקל לחודש, מגזין הילדים עיניים ב-48 שקל לחודש, ירחון המדע לצעירים גלילאו צעיר ב-34.9 שקל לחודש, מגזין הלייף סטייל החיים הטובים ב-33 שקל בחודש, מנוי לטיים אאוט ב-250 לשנה ועוד.

כמה עולה מנה במסעדת שף לעומת מסעדה רגילה

כמה עולה להקים חדר כושר וכמה מרוויחים

כמה עולה לתקן פנסים שבורים באוטו ומה האפשרויות?