חדשות    

למען הסביבה: ליראק פריז משיקים קרם הגנה ידידותי לדגים ואלמוגים

מעודכן ל-06/2021

תחליבי ההגנה של מותג הפרימיום מעניקים טיפול אנטי אייג'ינג ומצמצמים את נזקי החשיפה לשמש ■ המוצרים אקולוגיים, אינם מכילים רעלנים ומיועדים גם לנשים בהיריון

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק תחליבים אקולוגיים להגנה מקרינת השמש, מסדרת SUNISSIME: 30SPF ו-50SPF. התחליבים ידידותיים לסביבה, ועם הכניסה למים אינם משחררים רעלנים ואינם פוגעים בדגה, בצמחים ובאלמוגים.

תחליבי ההגנה מצמצמים את נזקי החשיפה לשמש ומעניקים טיפול אנטיאייג'ינג לעור: מטפלים בכתמים, פיגמנטציה, קמטים וסימני הזדקנות מוקדמת של העור. התחליבים מגנים על העור מכל  סוגי קרני השמש – uva ,uvb, infra red והאור הבלתי נראה – ומתאימים גם לנשים בהריון. כמו כן, התכשירים מכילים פפטידים פעילים המאפשרים הענקת גוון לעור והחלקתו, כלומר ניתן להשתזף ולקבל גוון קל תוך כדי הגנה מלאה על העור. שני המוצרים מוצעים בצורת תרסיס לנוחות מירבית.

בנוסף לכך, התחליבים מועשרים בקומפלקס של רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים, היוצרים שכבת הגנה מיידית, ב-3 סוגי חומצות היאלורוניות – להענקת לחות ולהחייאת העור – למראה זוהר ומלא אנרגיה, בפלבנואידים – נוגדי חמצון,  במלאנין – לספיגת הקרינה המזיקה ולהגנה על העור, בפרו-טאורין – לנטרול רדיקלים חופשיים ולחידוש העור ובפפטידים פעילים – ליצירת סינתזת מלאנין למראה גוון עור שזוף.

 

שומרים על אנרגיות חיוביות- השקעות באנרגיה מתחדשת