אייפון 12 בדרך – מה צריך לדעת עליו?
חדשות    

אייפון 12 בדרך – מה צריך לדעת עליו?

האייפון 11 רק הגיע לעולם וכבר מתחילים דיבורים ודיווחים על האייפון 12. אלו הספוקצליות כיצד ייראה ויעבוד האייפון החדש.

אייפון 11 הוביל ברשימת הסמארטפונים המבוקשים לאחר ירידה במכירות סמארפונים של אפל,  בעיקר בשל המחיר המפתיע. כדי להחזיר את אפל גם    למכשירי היוקרה היא תצטרך לספק חידושים מהותיים, ולא רק מחירים.

מדיווחים ביפן  עולה כי האייפון ייראה אותו דבר.  עם זאת לראשונה אפל תציע צבע חדש באייפון הדגל – כחול נייבי. אמנם היו כבר אייפונים בצבעי הקשת (כמו האייפון 5C הלא מאוד מוצלח) אך דגם הדגל בדרך כלל סופק בלבן, שחור ואפור, זהב והשנה גם בירוק. היו גם סדרות מיוחדות בצבעים נוספים – אך אלה נדירות למדי ובחלקן מדובר בתוספות ושינויים שבוצעו לאחר מעשה. האייפון 12 יקבל אם כן את הצבע הכחול שיש המדווחים יתבסס על צבע השנה של פנטון.

האייפון 12 צפוי לבוא עם מסך קטן יותר בדגם הבסיס שגודלו 5.4 אינץ' לעומת 5.8 אינץ' בעוד הגרסה הגדולה, הפרו,תצויד במסך 6.7 אינץ' לעומת 6.5 אינץ' כיום.  עוד נודע שהמסכים האלה יזכו בקצב רענון בן 120 הרץ לעומת 60 כיום.

קצב רענון גבוה מאפשר להציג אנימציות, משחקים ומעברים בין אפליקציות בצורה הרבה יותר זורמת, מהירה ובעיקר חלקה יותר. עד כה קצב רענון גבוה הוצג בסמארטפוני גיימינג, בוואן פלוס 7 לדגמיו (אם כי בקצב נמוך יותר של כ-90 הרץ) ובדגמי הגלקסי S20.

 

ספטמבר הבא הוא המועד המתוכנן להשקת האייפון, וייתכן שהרבה מההערכות שתנו עד אז, בעיקר לאור התפרצות הקורונה שכבר דווח כי תשפיע על אספקת החומרים לאפל.

אייפון XR הוא המכשיר הנמכר בעולם

בשורה למשתמשי אייפון: ואטסאפ מוסיפה אפשרות שיחה ממתינה

מה חדש באייפון? אלה השינויים והחידושים ב-iOS 13