מובייל וגאדג'טים    

בשורה למשתמשי אייפון: ואטסאפ מוסיפה אפשרות שיחה ממתינה

מעודכן ל-12/2019

עדכון שימושי לאפליקציית המסרים המידיים וואטסאפ (WhatsApp) מבית פייסבוק: האפליקציה עודכנה לאחרונה וכעת היא מספקת פונקציית “שיחה ממתינה” למשתמשי אייפון.

התכונה החדשה החלה לפעול בגרסה 2.19.120 של האפליקציה והיא צפויה להגיע בהמשך גם למשתמשי אנדרואיד. במקביל בוחנת החברה גם תכונות חדשות נוספות, בהן הרחבת פונקציית מחיקת ההודעות ותמיכה בהרצת האפליקציה בכמה מכשירים בו זמנית.

מי שמקיים שיחות קוליות באמצעות אפליקציית וואטסאפ אולי יחבב את האפשרות לשיחה ממתינה, אם כי הממתינים על הקו עשויים להיות נלהבים קצת פחות. בעולם שעבר לשיח משמעותי באמצעות הודעות טקסט והודעות קוליות מוקלטות העוברות דרך וואטסאפ ואפליקציות דומות, לא ברור אם יש עוד צורך בפונקציה כמו שיחה קולית ממתינה.

כך או כך, מעתה תוכלו לדעת בזמן אמת כשמשתמשי וואטסאפ אחרים מתקשרים אליכם גם בזמן שיחה, ולא רק לראות הודעה המעדכנת אתכם כי פספסתם שיחה נוספת בזמן ששוחחתם.

בתכנון: הודעות "מתאיידות" ותמיכה בריבוי מכשירים

אפשרות מחיקת ההודעות לאחר שליחתן הגיעה לוואטסאפ לפני כשנתיים וכעת החברה מתכננת תוספת חדשה לאפשרות זו. בחינות הבטא להודעות הנמחקות כבר נחשפו באוקטובר האחרון והתכונה החדשה, לכשתושק בפועל, תאפשר לבחור עבור כל הודעה אם ירצו לגרום לה להיעלם לאחר טווח זמן מסוים. על פי הפרטים שהגיעו מתוך תוכנת הבטא הניסיונית, יוכלו המשתמשים לבחור להעלים את ההודעה לאחר שליחתה בטווחי זמן של מספר שניות, שעה, יום, עם אפשרויות נוספות שעשויות להגיע גם עד שנה קדימה.

אחת התכונות המעניינות יותר שעשויות להגיע לוואטסאפ בעתיד תאפשר את פעולתה על מספר מכשירים במקביל, זאת בדומה לדרך שבה מתנהלת כיום האפליקציה המתחרה – טלגרם.

איך להימנע מהזמנות לא רצויות בוואטסאפ ולא לקבל התראות מקבוצות מושתקות

וואטסאפ לעסקים – המדריך שיקל על שירות הלקוחות שלכם