מובייל וגאדג'טים    

איך להימנע מהזמנות לא רצויות בוואטסאפ ולא לקבל התראות מקבוצות מושתקות

נמאס לכם מהודעות בקבוצות וואטסאפ שלא הצטרפתם אליהן מיוזמתכם? אז לוואטסאפ יש סופסוף פתרון פשוט.

נכון להיום, כל אדם אשר מחזיק במספר הטלפון שלכם יכול להוסיף אתכם לכמה קבוצות וואטסאפ שבא לו,בהסכמתכם או שלא. עכשיו המצב משתנה, אחרי שנים של תלונות ממשתמשים שצורפו לקבוצות ספאם שונות ומעצבנות על ידי אנשים זרים  שהם כלל לא מכירים, או על ידי כמה חברים נודניקים במיוחד, וואטסאפ סוף סוף מוסיפה את האפשרות הנכספת שתגביל את האפשרות הזאת.

העדכון לאפליקציה, שנשלח בימים האחרונים למשתמשי iOS ואנדרואיד, מאפשר לכם לקבוע לכל משתמש מי יכול להוסיף אתכם לקבוצות. היכנסו להגדרות בוואטסאפ, עברו ל-Account->Privacy ולאחר מכן לאפשרות Groups. שם תוכלו לבחור בין 3 אפשרויות שונות: Everyone, כלומר כולם יכולים להוסיף אתכם לקבוצות; My Contacts, כך שרק אנשי קשר יוכלו להוסיף אתכם לקבוצות; ו-My Contacts Except, למקרה שבו יש לכם חבריםשלא מפסיקים להוסיף אתכם לקבוצות מעצבנות, וכאן תוכלו לסמן אותם כדי למנוע מהם את האפשרות להוסיף אתכם.

עוד בעדכון האחרון לאייפון, וואטסאפ טיפלה בבאג שבו הודעות מקבוצות מושתקות נראות בהתראות.

הבעיה הייתה שעד כה, וואטסאפ ספרה בתוך ההודעות הללו גם הודעות מקבוצות ואנשי קשר ששמתם על השתק. כך שאם היו עשרות הודעות מהקבוצה של הגן, או העבודה ועוד הודעות מקבוצות חופרות אחרות אתם לא תראו את המספר שלהן, אלא רק את ההודעות שגם לא קראתם עדיין – וגם אתם מעוניינים לקרוא.

בשביל לתקן את זה, כל מה שצריך לעשות הוא לעדכן את וואטסאפ מחנות האפליקציות. לא צריך לשנות שום דבר בהגדרות של האפליקציה. באנדרואיד יש אפשרות לכבות את ההתראות כאשר משתיקים קבוצה או איש קשר.

קיצור דרך ליבואנים: יוכלו לפנות למכון התקנים בוואטסאפ

איך לנעול את וואטסאפ בטביעת אצבע באנדרואיד

איך לשלוח תמונות ווואטסאפ באיכות טובה