מובייל וגאדג'טים    

איך לשמור את הסטורי באינסטגרם

מעודכן ל-08/2019

סטורי זה רק ל-24 לשעות? לא תמיד

הסטורי הפך לשם דבר שהיום אפילו מבוגרים מכירים. מה שהחל בסנאפצ'אט ובאינסטנגרם, הגיע גם לפייסבוק ולרשתות חברתיות נוספות. אומנם תכונות הסטורי מגבילה את הפרסום ל-24 שעות, אך יש כמה פיצ'רים שעוזרים לנו לשמור את הפרסום.

הדרך הפשוטה ביותר היא הורדת הסטורי באייפון. אפשר להוריד את הסטורי למכשיר שלכם לפני הפרסום. כל מה שצריך לעשות זה להקיש על כפתור ההורדה שמופיע כחץ שפונה למטה בטיוטה של הסטורי שהכנתם.

הדרך היותר ארוכה היא באפליקציה הקישו על כפתור ה"סטורי שלך" (Your Story) בפינה העליונה של המסך-> מיצאו את הסטורי שברצונכם להוריד-> במהלך ההפעלה שלו הקישו על כפתור שלוש הנקודות (…) והקישו "שמור". ניתן לשמור את הסטורי הנוכחי על דרך כפתור "שמור תמונה/סרטון" או לשמור את כל הסטוריז שלכם כסרטון שלם דרך "שמור סטורי".

באנדרואיד  אפשר לעשות זאת באמצעות שימוש בארכיב. לאחר שנכנסתם לפרופיל שלכם לחצו על אייקון האיש בחלק התחתון של האפליקציה-> ליחצו על כפתור שלושת הפסים בחלק העליון-> ליחצו על ארכיון-> ליחצו על כפתור שלוש הנקודות בחלק העליון-> היכנסו להגדרות-> הפעילו את תכונת השמירה בארכיון על ידי החלקת הכפתור (היחיד).

באנדרואיד יש גם כמה אפליקציות רלוונטיות.

אפליקציה בשם StorySaver ובה גוללים בין החברים שלכם, מוצאים את החבר הרלוונטי ומשם התמונה נפתחת ואפשר לשמור אותה. אפליקציה נוספת לאנדרואיד היא Story Assistant שהיא קצת פחות ידידותית, אבל מאפשרת לעשות אותו דבר.

אתם כמובן יכולים להשתמש גם בטכנולוגיה העתיקה של צילום מסך. לגבי סטורי בפייסבוק טרם מצאנו אפליקציה או פיצ'ר רלוונטי. בכל מקרה למה להעלות בכלל סטורי שאתם רוצים לשמור? אלא אם כן זה של חבר.

הסטוריז שווים כ-2 מיליארד דולר – הכנסות מפרסום

סמסונג נוט 10 החדש – מסך גדול יותר אבל קל יותר

מארק צוקרברג והאסטרטגיה של פייסבוק