מובייל וגאדג'טים    

אפליקציות ללימוד חשבון, מה יש וכמה עולה

אוהבים חשבון? גם אם לא, זה כלי בסיסי וחשוב המשמש אותנו כל החיים. וכשמתחילים אותו בגיל מוקדם ובצורה כיפית מוכנים טוב יותר לכיתות הבאות ואולי גם לחיים עצמם. הנה כמה אפליקציות שאתם חייבים להכיר.

פיקסלונים

סדרת אפליקציות ואתרים. האתר חינם בחודש הראשון. ולאחר מכן 20  שקלים בחודש. האפליקציות חינמיות אך מציעות שירותי פרימיום לשלבים שונים במשחק.

הפיקסלונים הם יצורים שיוצאים להרפתקת מתמטיקה בחלל. הם צריכים להתגבר על אתגרים כאשר כל אתגר הוא משחק חשבון יצירתי אשר מניח את היסודות להבנה עמוקה של רעיונות מתמטיים. כדאי להתחיל כמובן במשחק "הפיקסלונים – חשבון לכיתה א'" שעוצב במיוחד עבור ילדי כיתה א' ומהווה חוויה כיפית  לכל המשפחה.  הפיקסלונים מתחילים מגיל חובה ומגיעים עד כיתה ו'. החברה: עשר אצבעות

מחיר: חינם עם שירותי פרימיום, עבור פיקסלונים גן חובה 40 שקלים לשלושה חודשים. גישה חופשית למנויי האתר

חשבון  חיבור חיסור כיתה א'

משחק של החברה we play and learn.

ילדים משחקים ולומדים חשבון חיבור וחיסור מ-0 עד 10 ומ-0 עד 20

המשחק בחינם ומלמד ילדים בכיתה א' חשבון חיבור וחיסור. המשחק עוזר לילד ללמוד ולזכור חיבור מספרים עד 10, חיבור מספרים עד 20, חיסור מספרים עד 10 וגם חיסור מספרים עד 20.

הילד בוחר בהתחלה אם לשחק עם תשובות או משחק בלי תשובות. במסך הבא הילד בוחר אם לשחק חיבור או חיסור ואם המשחק הוא עד 10 או עד 20
הילד עונה על שאלות מלוות בדמויות חמודות ופותר את תוצאות החישוב.  אחרי שהוא פותר 5 שאלות מתמטיקה יש משחק ילדים מהנה שהילדים אוהבים לשחק. ילדי כיתה אלף וילדי הגן ימשיכו לפתור שאלות חיבור חיסור כשהם רוצים לשחק שוב במשחק.

מחיר: חינם באנדרואיד ובאייפון

dino does math

הכי כיף ללמוד חשבון מדינוזאורים. באפליקציה יותר מ-27 סוגים שונים של משחקי חשבון בנושאים חיבור, חיסור, ספירה וזיכרון. כך ילדים  יוכלו לחזק את כישוריהם בחשבון, להכיר את המספרים ולזכור את הרצף שלהם. הדמות המובילה את המשחקים  היא דמות דינוזאור.  המשחקים מתאימים לילדים בגיל הרך עד לרמה של כיתה א'.

מחיר: חינם, מתאים לאייפון ולאנדרואיד.

Cyberchase 3D Builder

לגילי 6-9, הפעם גיאומטריה. אפליקציה זו מתמקדת במשחק אחד – פאזל תלת ממדי המורכב ממגוון צורות גיאומטריות ובו  שני יצורים מעולם אחר. באמצעות המשחק הזה, שבו הילדים צריכים לבנות בעצמם מבנים שונים בעזרת שרטוטים שמוצגים להם, הם יוכלו לשפר את מיומנות הראייה המרחבית שלהם ולהבין כיצד צורות דו ממדיות פשוטות (כמו ריבועים, משלושים וטרפזים) יכולות להרכיב מבנים גיאומטריים תלת ממדיים

מחיר: חינם. מתאים לאנדרואיד ולאייפון

הסוד של מיה – ללמוד מספרים ולספור בעשר אצבעות.

אפליקציות של מט"ח המתאימה גם לווב, למי שעדיין יש לו תוסף פלאש. .

ללמוד מספרים: האפליקציה כוללת תשעה משחקים שחושפים את ילדיכם ליסודות הבסיסיים ביותר של עולם המתמטיקה
ומלמדים אותם להכיר את שמות המספרים ואת סדר המספרים, לזהות את צורת המספרים ועוד.

לספור בעשר אצבעות: המשחק משתמש באצבעות של הילד עצמו ומאפשר לו להכיר את שם המספר, את צורת המספר ואת הכמות שהוא מייצג. בנוסף מתורגלות הפעולות הבסיסיות של חיבור וחיסור תוך כדי מגע באצבעות. באמצעות פעילויות אלה הילדים מכירים ומתנסים במושגים וברעיונות מתמטיים ראשונים המשמשים התחלה ובסיס ללמידה פורמלי.

מחיר :חינם דרך האפליקציה

חמש אפליקציות לימוד לגיל הרך

גוגל ממליצה: האפליקציות הלוהטות של 2019