מובייל וגאדג'טים    

חמש אפליקציות לימוד לגיל הרך

מעודכן ל-01/2020

אפליקציות לימוד לגיל הרך הפכו כלי פופולרי ללמד ילדים דברים כמו קרוא וכתוב, חשבון ואפילו שפות. אם דורות קודמים נעזרו בטלוויזיה או בקלטות ואלו שלפניהם בספרים, אין ספק שאפליקציות הן הדבר הנוכחי, ורבות מהן בחינם. הנה כמה דוגמאות.

אפליקציות שובי

האפליקציות של שובי הן חינמיות ומציעות שלל אפשרויות לימוד. האפליקציה מתאימה לתלמידי כיתה א' ומלמדת אותם שפות כמו אנגלית, רוסית, ערבית ועוד. אבל לא רק, יש להם גם משחקי חשיבה וזיכרון, הכנות לכיתה א', משחקים לגילים מוקדמים יותר ועוד:

הנה כמה מהן: משחקי חשיבה לילדים בעברית,  הכנה לכיתה, משחק הזיכרון, משחקים לגיל הרך ולהורים

מחיר: חינם

לימוד מספרים לגיל הרך

מי שרוצה ללמד את העוללים על מספרים, אחת האפליקציות המובילות היא של החברה "אלף", המתמחה באפליקציות חינוכיות. אפליקציה קלה המראה קלפים וסאונד אך חוויית המשחק עדיין לא ברורה מספיק.

מחיר: חינם

פאזלים לגיל הרך

מי שיותר מעוניין בפאזלים לא חייב לקנות אותם בחנויות ולפזר את החלקים בכל הבית. פאזלים לגיל הרך של חברת magic land of games עושה את העבודה.

במשחק:

4 קטגוריות של פאזלים לגיל הרך: בעלי חיים, מזון, כלי רכב וחינוך
6 תמונות פאזל בכל קטגוריה
משחק פשוט ואינטואיטיבי: גרירת חתיכות הפאזל למקום שלהן על התמונה
פתרון חידות

משחק טוב ללימוד צורות, צבעים, אוצר מילים ומיומנויות מוטוריות

מתאים לגיל חמש ומטה

מחיר: חינם

שירים של הטלוויזיה החינוכית

אם אתם רוצים שילדכם ישמע את השירים שאתם גדלתם עליהם ,כמו אני תמיד נשאר אני או שיר האל"ף בי"ת מרחוב סומסום או שירי בלי סודות, אפשר לחוות את הילדות שוב באמצעות שירי החינוכית. מתאים גם לאייפון וגם לאנדרואיד.

מחיר: חינם

המאמן המוחי לילדים

מתאים לבני שמונה ומטה. משחק שמורכב ממשימות בסדר קושי עולה: פאזלים שבהם צריך להתאים תמונה של בעל חיים, זיהוי פרטים יוצאי דופן, התאמת תמונה לקבוצת השייכות שלה ומשחקי זיכרון. האפליקציה פותחה בסיועו של מומחה בתחום ההתפתחותי והיא גם מאפשרת קבלת משוב על הביצועים.

מחיר: חינם

גוגל משיקה את סטדיה – כ-500 משחקים בענן

הכירו את פינדואודואו – אפליקציית הסחר הסיני ששוברת את השוק באמצעות משחקים