גוגל סגרה את גוגל פלוס
חדשות    

גוגל סגרה את גוגל פלוס

pixabay

גוגל סגרה את גוגל פלוס. הסיבה ברורה – הרשת החברתית גוגל פלוס לא הצליחה להמריא ונותרה הרבה מרחוק אחרי פייסבוק, טוויטר ויתר הרשתות החברתיות.

 "לא הגענו לאימוץ מספק ונרחב של משתמשים ומפתחים, והיה שימוש מוגבל באפליקציות שלנו במסגרת גוגל פלוס", אמרו מנהלי החברה במקביל להודעה על סגירת הרשת. כך או אחרת, לרשת של גוגל היתה גם בעיית אבטחה חמורה – באוקטובר 2018 נפרצה הרשת ומידע רחב על משתמשים, שכלל כתובת מייל, גיל, עיסוק, שם ומגדר, נחשף לציבור גדול.

 גוגל פלוס ניסתה להגיע לקהל דרך עיצוב וממשק משתמש נוח ואלגנטי, אך למרות כוחה ויכולתה להביא תנועה וקהל, היא לא הצליחה לשבור את ההגמוניה של פייסבוק. גם יכולות טכנולוגיות לא עזרו – מעגל הקישורים,  מיון חברים לפי נושאים (למשל משפחה, חברים, קולגות ועוד), שיתוף לפי קבוצות בנפרד, ועוד פיתוחים, הוכיחו שיש משהו שהוא מעבר לטכנולוגיה שגורם לאנשים לא להתחבר לרשת.

אולי הסיבה היא החיבור של גוגל פלוס לשאר היישומים של גוגל והתחושה שהאח הגדול תמיד נמצא שם. הפרופיל בגוגל פלוס קושר לחשבונות של המשתמשים בשאר שירותי ואתרי החברה – יוטיוב, ג'ימייל, אנדרואיד ועוד והמשתמשים לא ממש אהבו את זה.

מה זה פרויקט Stadia של גוגל -פרויקט הגיימינג המאפשר לשחק מכל מקום ובכל פלטפורמה

המשקפיים של גוגל – הדור הבא