פיקדונות מובנים    

הבינלאומי – פיקדון מובנה על הדולר לחצי שנה

הבנק הבינלאומי

הבנק הבינלאומי קורא את המפה (או קורא את צרכי הלקוחות) ומשיק פיקדון מובנה (סטרקצ'ר) שהמחזיקים בו עשויים להרוויח במידה והדולר יעלה. הבנק מציע ללקוחותיו פיקדון מובנה לתקופה של חצי שנה, כאשר המחזיקים בפיקדון, יזכו במענק שמותנה בהתחזקות שער הדולר ובתנודות בשער הדולר. אבל, בדומה לכל פיקדון מובנה – המענק תלוי בתנאים – תחת עלייה מסוימת בשיעור הדולר (פרטים בהמשך) יתקבל המענק, עלייה גבוה יותר ואין מענק!
ומהם התנאים להתממשות המענק ומה יהיה שיעורו? – ראשית יימדד שיעור התחזקות הדולר בין התאריכים – 21 בדצמבר 2012 ל-5 ביולי 2012. לצורך בדיקת הזכאות למענק, ייקבע חסם עליון של 6% מעל השער היסודי (שער הבסיס של הדולר בפתיחת הפיקדון המובנה). אם לאורך כל התקופה השערים יהיו נמוכים מהחסם העליון ולא יגעו בו, וכן שער הדולר יהיה גבוה מהשער בסיס/ שער יסודי, אזי יקבל המחזיק מענק של 100% משיעור ההתחזקות.
המענק המקסימלי בחישוב של תשואה שנתית יכול להגיע ל-12.34%, אבל זה כמובן תיאורטי לחלוטין. זה רק במידה ובדיוק רגע לפני ה-21 בדצמבר 2012 הדולר יעלה ב-5.99% – אם הוא יעלה ב-6% המענק לא מתקבל.
היתרון בפיקדון המובנה הזה שיש רצפה – אי אפשר להפסיד (בערכים שקליים) – אם הדולר יירד, אז המשקיע מבטיח 100% מהשקעתו הכספית.
ניתן להפקיד בפיקדון זה עד 5 ביולי 2012 וסכום המינימום הוא 10 אלף שקל.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד)כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקיםעדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנהמדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובניםעדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדוןככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה