מובייל וגאדג'טים    

הגרסה החדשה של אנדרואיד דלפה לרשת

מעודכן ל-01/2019

לפי הגרסה שדלפה נראה יותר הגנה על הפרטיות שלנו, אבל לא בטוח שכל האלמנטים ייצאו לפועל

אומנם אנדרואיד 9 יצא לא מזמן ויש עוד הרבה זמן עד כניסתו של אנדרואיד 10. אבל מתברר שבינתיים דלפה לרשת כנראה הגרסה החדשה, בשם Android Q. ובה כמה שינויים צפויים:

אחד האלמנטים המבוקשים הוא הדארק מוד, המשנה את בהירות המסך מכהה לבהירה. על פי הדיווחים בגרסה החדשה יהיה מצב דארק מוד מלא ויהיה ניתן לשלוט בו ידנית וכן הוא יותאם לשעות ביממה, כלומר בערב יהיה כהה יותר ופחות יזיק לעינינו היפות. זה גם חוסך סוללה ובגרסה החדשה כל הממשק כהה כולל אפליקציות פנימיות של גוגל והתראות.

בתחום הפרטיות בגרסה החדשה של  גוגל  תוכלו לראות כמה ואילו אפליקציות קראו את ההודעות שלכם, או ניגשו לאנשי הקשר. ובכך תימנעו מאפליקציות פולשניות. גם הרשאות זיהוי המיקום יותרו רק לאפליקציות בשימוש. ובכך יחסכו זמן סוללה. אם אפליקציה מסוימת משתמשת בשירותי המיקום שלכם, באמצעות  התראה בשורת הסטטוס העליונה תוכלו לראות איזו אפליקצייה רוצה לדעת איפה אתם ושותה לכם את הבטרייה.

עוד נמצאו   אפשרות לבחירת דרייבר לעיבוד גראפי ואופציית הקלטת מסך בווידאו מובנית.יש להדגיש שהגרסה שהודלפה היא גרסה ראשונית ולא בטוח שנראה את כל האלמנטים בגרסה הקרובה וכן שאלמנטים נוספים ייחשפו או יידלפו בקרוב. שווה לחכות

וואטסאפ הודיעה: נפסיק לתמוך במכשירים בני יותר משלוש שנים

משה חוגג משיק סמארטפון בלוקציין שישלב בתוכו ארנק למטבעות קריפטו