חדשות    

וואו אייר הפסיקה פעילות לגמרי

זמן קצר לאחר הודעתה לנוסעים לדרוש החזר או לחדש טיסות לאחר ההסכם עם המשקיעים, הכריזה החברה על פשיטת רגל

חברת הלואו קוסט האיסלנדית וואו אייר דייוחה לאחרונה על שהיא על סף פשיטת רגל וביטלה את כל טיסותיה.  עכשיו זה סופי והחברה הודיעה על קריסתה  לפי ההודעה הרשמית של החברה באתר – חברת וואו הפסיקה פעילות לאלתר.

זמן קצר לפני כן חברת התעופה האיסלנדית דיווחה כי כל הנוסעים שטיסותיהם בוטלו זכאים לבטל את הזמנתם ולקבל החזר מלא – או לשנות את הזמנתם לטיסות שיחודשו עם תום הליכי חתימת ההסכם עם המשקיעים העתידיים, מה שלא יצא אל הפועל. גם לא ברור איך יקבלו הנוסעים את ההחזר אם החברה פשטה את הרגל.

החברה מסרה מידע בנוגע להזמנת טיסות בחברות תעופה אחרות, פרטי הפניה לרשות התעופה האיסלנדית ומסמכים רשמיים להדפסה.

וואו אייר הפעילה 11 מטוסים, ובמסגרת פעילותה הציעה מודל הכנסות ייחודי, שבו הפכה את איסלנד לגשר בין אירופה לארה"ב – כדי שתוכל להציע טיסות לואו קוסט במחיר נמוך לחוף המזרחי בארה"ב. כך למשל, במסיבת העיתונאים שבה הודיעה החברה כי תשוב לפעול בישראל, אמרה החברה כי תציע כרטיס טיסה בכיוון אחד לארה"ב ולוונקובר שבקנדה עם עצירה באיסלנד, החל ב-199 דולר. בענף אמרו שמדובר במסיבת יח"צ ואלו לא מחירים ריאליים אפילו ללואו קוסט.

באוקטובר 2018 הודיעה החברה כי היא מתכוונת לשוב להפעיל טיסות ישירות מתל אביב לרייקיאוויק, בירת איסלנד, ומשם טיסות המשך ליעדים בארה"ב ובקנדה. הטיסות מנתב"ג היו אמורות להתחיל לפעול ב-11 ביוני עד סוף אוקטובר 2019 בתדירות של שלוש פעמים בשבוע

חברת התעופה האיסלנדית WowAir לפני קריסה

גרמניה איירליינס פשטה רגל. הנוסעים כנראה לא יפוצו

מה ההבדל בין הליך פשיטת רגל להוצאה לפועל