מובייל וגאדג'טים    

לא רק סנאפצ'אט: אינסטגרם מעתיקה מטיק טוק וקוראת לזה Reels

אפליקיציית טיק טוק התפרסמה בזכות היכולת לערוך סרטונים של 15 שניות ולהוסיף להם אפקטים משוגעים.

עכשיו אינסטגרם מבית פייסבוק השיקה את הגרסה הדומה שלה: תכונה בשם Reels שמעתיקה את יכולות המתחרה.

הכלי החדש נבחן בברזיל, ולפי דיוווח של the Verge ו-TechCrunch, מאפשר להקליט, לערוך ולפרסם קליפים בני 15 שניות, לשנות את מהירות הנגינה שלהם, להעתיק פסי קול של סרטונים שהעלו גולשים אחרים ועוד – די מה שטיק טוק עושה. את הסרטונים תוכלו לשתף בסטוריז, לשלוח בהודעות או לפרסם בלשונית ה-Explore של אינסטגרם תחת ערוץ Top Reels. פייסבוק לא מסרה מתי ואם תשיק את הכלי הזה במדינות אחרות.

גם הסטוריז- שהפך לכלי פופולרי באינסטגרם ובפייסבוק – מקורו בסנאפצ'ט. כמו את האחרונה, ניסתה פייסבוק לקנות את הסטארט-אפ Musical.ly, החברה שעומדת מאחורי האפליקציה ונרכשה לבסוף בידי בייטדאנס הסינית בכ-800 מיליון דולר. זו מיזגה את הסטארט-אפ שרכשה עם טיקטוק ומשם החלה להצליח במערב.

באינסטגרם אומרים מה פתאוםטיק טוק? לדברי סמנכ"ל ניהול המוצרים של אינסטגרם, רובי סטיין, ישנן כמה דרכים ליישם מוצר שמבוסס על סרטון קצר עם פס קול מוזיקלי ברקע. "אנחנו מתמקדים בניסיון להפוך את מוצר הזה ייחודי לנו", אמר, אבל לא פירט איך.

לאחרונה החלו לבדוק בארצות הברית אם האפליקציה מהווה סיכון בטחוני כלשהו לסוכנויות הביטחון האמריקאיות.עוד הממשל האמריקאי שקל לקנות את טיק טוק ועשכיו מתעניין בכלי החדש reels.

"לטיקטוק מגיע הקרדיט על הפיכת הפורמט לפופולרי", אמר מנהל המוצר באינסטגרם לבלוג הטכנולוגי טקקראנץ', "…אבל בסופו של דבר שיתוף סרטון עם מוזיקה הוא רעיון די אוניברסלי

הכירו את אפליקציית טיק טוק – האפליקציה הסינית שכובשת את הצעירים

אפליקציית Threads באינסטגרם – מאפשרות לשלוח הודעות מיידיות לחברים הכי טובים