שוק ההון    

פוינטר בתוצאות כמעט זהות לרבעון המקביל – רווח של 1.9 מיליון דולר על הכנסות של 19.7 מיליון דולר

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר, יח"צ

פוינטר ( PNTR), ספקית של שירותי טלמטיקה ופתרונות לניהול ציי רכב,  דיווחה על הכנסות בסך 19.7 מיליון דולר, ברבעון השני – בדומה לרבעון מקביל ב-2017.  הרווח התפעולי הסתכם ב-2.8 מיליון דולר (14% מההכנסות),  בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

גם הרווח הנקי נותר בדומה לרבעון מקביל – 1.9 מיליון דולר.

הנהלת החברה מדווחת כי מספר המנויים הגיע לכ-271,000, גידול של 13% ב-12 החודשים האחרונים.

"תוצאות הרבעון השני היו טובות עבור פוינטר", אמר דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר  – " על אף סביבת מטבעות מאתגרת, הצלחנו להציג שיעור רווחיות דו-ספרתי, שימרנו את ביצועי הרווחיות וגדלנו במונחי מטבע מקומי. במהלך הרבעון המשכנו לפתח את יכולותינו בתחום התנהגות נהג, ואנו משקיעים במערכת הלמידה האלגוריתמית שלנו. אנו בונים פלטפורמה אשר תרתום את התנהגות הנהג למתן שירותים ומוצרים יעילים וחסכוניים יותר ללקוחותינו. אנו מזהים בשווקים שלנו יותר ויותר הזדמנויות, בייחוד ביבשת אמריקה, ואנו בעמדה מצוינת לניצול הזדמנויות אלו".

דגשים לרבעון השני של שנת 2018 בהשוואה לרבעון השני של שנת 2017:

במיליוני דולרים 30 ביוני 2018 30 ביוני 2017
סה"כ הכנסות 19.7$ 20.0$
הכנסות משירותים 13.1$ 12.9$
רווח תפעולי (% מההכנסות) 2.8$ (14%) 2.8$ (14%)
רווח למניה בדילול מלא 0.23$ 0.24$
רווח על בסיס Non-GAAP למניה בדילול מלא 0.31$ 0.32$
EBITDA 3.4$ 3.4$

ההכנסות משירותים ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו ב-13.1 מיליון דולר, גידול של 2% בהשוואה להכנסות של 12.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות משירותים נבע בעיקר מהגידול בבסיס המנויים. במונחי מטבע מקומי צמחו ההכנסות ב-8%.

 

ההכנסות ממוצרים ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו ב-6.6 מיליון דולר, קיטון בהשוואה להכנסות של 7.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

שער החליפין השפיע השפעה שלילית על כלל הכנסות הרבעון השני של 2018 בהיקף של כ-1 מיליון דולר; השפעת שער החליפין על הרווח התפעולי הייתה בהיקף של כ-0.1 מיליון דולר.

 

פוינטר  פועלת בשוק ניהול המשאבים הניידים (MRM) עם מיקוד  בתחום הרכב המקושר (Connected Car). הפלטפורמה של פוינטר, המבוססת ענן ופועלת על בסיס תוכנה כשירות (SAAS), אוגרת מידע בזמן אמת ונתונים מהמשאבים הניידים של ארגונים – מהנהגים, הדרכים, תחומי העניין, רשת הלוגיסטיקה, הרכבים, נגררים, מכולות ומטענים.