פיקדונות מובנים    

פועלים משיק פיקדון מובנה על מניות במזרח אסיה; לאומי משיק פיקדונות מובנים על הסקטור הפיננסי בארה"ב

בנק הפועלים מציע ללקוחות הבנק פיקדון מובנה (סטרקצ'ר) שקלי לתקופה של שלוש שנים וחצי עם קרן מובטחת, ותוספת מענק שמותנה בביצועי סל מניות הנסחרות במזרח הרחוק.

המשקיעים בפיקדון המובנה הנקרא – אסיה טייגרס, יקבלו את הקרן בתוספת מענק מותנה בשיעור של 100% מהתנהגות ממוצעת רבעונית של סל מדדי מניות של ארבע  מדינות –  סינגפור (מדד MCSI סינגפור), הונג קונג (מדד האנג סנג), טיוואן (מדד TAIEX) וקוריאה (מדד KOSPI).  המועד האחרון להצטרפות לפיקדון המובנה הוא 12 באוגוסט 2010. סכום המינימום להפקדה הוא 10 אלף שקל

במקביל, דיווח בנק לאומי על השקה של  שני פיקדונות מובנים לשנתיים על מניות הפיננסים בארה"ב. פיקדון מובנה שקלי שהמפקידים בו עשויים ליהנות ממענק של 80% מעליית מדד מניות הסקטור הפיננסי בארצות הברית, אך עד  עלייה של 46% (לא כולל). במידה והמדד יעלה ב-46% ומעלה (באחד מימי הפיקדון), יקבלו המפקידים 3%  לכל תקופת הפיקדון. הפיקדון השני המובנה הוא פיקדון באירו.  המפקידים בפיקדון  הזה  יקבלו 80% מעליית מדד מניות המגזר  הפיננסי בוול-סטריט עד עלייה של 34% (לא כולל), ואם באחד מימי הפיקדון, המדד יעלה ב-34% ומעלה, אזי המפקידים יקבלו ריבית של 0.50% לכל תקופת הפיקדון. סכום ההפקדה המינימלי – לפיקדון המובנה השקלי 15 אלף שקל לפיקדון באירו – 10 אלף אירו. המועד האחרון להפקדות הוא 5 באוגוסט 2010.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה