חדשות    

קרן הריט מגוריט רוכשת בניין בהרצליה המיועד לדיור בר השגה

מגוריט ישראל, קרן הריט, דיווחה היום על הסכם רכישה  בהרצליה. הקרן חתמה על הסכם לרכישת בניין מגורים שלם בן 7 קומות, שיכיל 30 יחידות דיור בשכונת הרצליה הירוקה בתמורה לסכום של 62 מיליון שקל.

הבניין יימסר למגוריט בתוך כשנתיים ובו דירות בנות 3-4 חדרים לצד דירות גן ויושכר במסגרת פרויקט בר השגה לזכאים של עיריית הרצליה, בתמורה לדמי שכירות מופחתים לתקופה של 15 שנים.

 זוהי עסקה שנייה של מגוריט בהרצליה מתחילת השנה, לאחר שרכשה 20 דירות בפרויקט הרצליה הילס בעיר. עוד למגוריט הסכמים נוספים במסגרת פרויקטים של דיור בר השגה, גם פרויקט מידטאון במרכז תל אביב וכן במסגרת ארבעה פרויקטים של דירה להשכיר שהחברה יוזמת בשיתוף קבוצת מנרב.

מתי דב, מנכ"ל מגוריט אמר בעקבות הרכישה החדשה בהרצליה, "המאפיינים הייחודים של הפרויקט מאפשרים לנו לנצל את היתרונות היחסיים שיש לנו בתור קרן ריט המתמחה בתחום ההשכרה למגורים ולרכוש בניין שלם במחיר אטרקטיבי באחת מהשכונות המבוססות והמבוקשות בארץ".

עוד מוסיף המנכ"ל, "גיוון העסקאות שלנו הן ברכישה והן ביזמות בשוק החופשי ובתחום הדיור בר ההשגה לצד הפריסה הגאוגרפית הענפה, יוצר לנו תיק נכסים יציב ונכון אשר המסה הקריטית שלו הולכת וגדלה, כקטר המוביל את תחום ההשכרה ארוכת הטווח בישראל".

"העסקה האחרונה בהרצליה מעידה שוב על יכולות הקרן לבצע עסקאות הזדמנותיות ונכונות, שאני מאמין שישיאו ערך בעבור המשקיעים ובעלי המניות שהביעו אמון בחברה, במיוחד לאור תנאי השוק הנוכחיים בהם הביקוש לדיור ולהשכרה הולך ועולה בניגוד להיצע", ציין יו"ר החברה ארז רוזנבוך. "נמשיך לעמול קשה במטרה להתקשר עסקאות איכותיות נוספות על מנת להפוך את פתרון השכירות ארוכת הטווח לאלטרנטיבה מועדפת".

מגוריט – רווח של 11 מיליון כתוצאה מעליית ערך נכסים ב-6.7 מיליון ; תחלק די'; בסך 5 מיליון שקל

מגוריט רוכשת 31 דירות לשיפוץ בירושלים ב-75 מיליון שקל

עיריית תל אביב מגרילה 84 יחידות דיור מוזלות