חדשות    

רופאה מואשמת בהעלמת מס בשווי חצי מיליון שקל

pixabay

לא הקדימה רפואה למכה:  כתה אישום הוגש לבית משפט השלום ברחובות, כנגד רופאה בשנות החמישים מרחובות ונגד החברה שבבעלותה, בגין עברות מס בסכום מצטבר של 516,512 שקל.

  את כתב האישום נגד אדטו, הגישה עו"ד אתי שטיינמץ מהיחידה המשפטית מחוז מרכז מכס ומע"מ, בעקבות חקירה שנוהלה על ידי משרד מע"מ רחובות.

כמפורט בכתב האישום, מיוחסות לרופאה עבירות של ניכוי תשומות ביתר בהיעדר מסמכים, במהלך השנים 2015-2012 בסכום מס מצטבר של 148,890 שקל המס  וכן עבירות של העלמת הכנסות בסכום של 367,622 שקל, מס.

ב-2015 היו עוד מקרים של הונאות מסים שבהן נחשדו רופאים. אחת מהן הייתה של רופאה ששילמה שכר דירה באמצעות הזרקת בוטוקס לבעלים. כך התגלו העלמות מס בשווי  מיליוני שקלים.

כמו כן  אז רופאת משפחה מאזור פתח-תקווה נתפסה עם ציוד הזרקת בוטוקס בשווי מאות אלפי שקלים וטענה כי הזריקה את כולו לעצמה; ורופאה שניכתה הוצאות משפטיות בהיקף של כחצי מיליון שקל עבור מכירת דירתה בקיסריה – הרופאות הללו ורופאים אחרים נתפסו על-ידי רשות המסים במסגרת פשיטות-פתע שביצעו פקידי מע"מ על בתיהם ועסקיהם של רופאים בתחום הפלסטיקה והזרקת הבוטוקוס, במסגרתן התגלו העלמות מס בהיקף של מיליוני שקלים. האם אנחנו צפויים לעוד גל פשיטות של רשות המסים על עסקיהם של רופאים? עוד חזון למועד.

תמרור אזהרה – בעל עסק לסימון תמרורים חשוד בהעלמת מס של 1.5 מיליון שקל

חוק פקט";א – למניעת העלמת מס של אזרחי ארצות הברית