חדשות    

רנו תשיק מגאן היברידית כולל הטבות המס

רנו מציגה עדכונים של המגאן, והם לא רבים כל כך. מבחינת עיצוב אין הרבה חידושים למעט שינויים קוסמטיים בעיצוב החיצוני. השינוי העיקרי, שגם ישפיע על ישראל, הוא  גרסה חדשה המצוידת במערכת פלאג אין הייבריד, המבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ועל שני מנועי עזר חשמליים המאפשרים נסיעה לטווח של עד 50 קילומטרים בכוחו של חשמל בלבד – במהירויות של עד 135 קמ"ש.

עוד במסגרת הרענון, המגאן תוצע עם קבינה מחודשת קלות כשעיקר השינויים הם בצגים הדיגיטליים; אלו מוצעים כעת ברזולוציה גבוהה יותר ובגדלים של 9.3 אינץ' בלוח המחוונים ו-10.2 אינץ' עם שיפורים בממשקי רנו R-לינק. עוד פורסם כי מערכות הבטיחות האוטונומיות למחצה שודרגו לדרגה 2 (יכולת גבוהה יותר להתמודד עם מצבי חירום – סטיה מנתיב, בלימה פתאומית וכדומה).

לצד גרסת הפלאג אין הייבריד יוצעו גם גרסאות נוספות  שאנחנו כבר מכירים: מגאן בעלת מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים ומנוע בנזין טורבו בנפח 1.3 ליטרים.

רנו יציעו את דגם הפלאג-אין רק בגרסת הסטיישן השימושית, בעוד ברכבי ההצ'בק ימשיכו בינתיים רק בגרסאות הקונבציונליות.

הנהגים בפלאג אין יזכו להטבת מס.  על רכבי פלאג אין מוטל מס קנייה של 25% בלבד  לעומת  מס קניה בגובה 83% על מכוניות "רגילות"- ללא הטבה  בהתאם לפליטת המזהמים של הרכב.

מיבואנית רנו לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר כי המגאן המחודשת ודגם ההייבריד יגיעו לארץ לקראת סוף שנת 2020. טרם דווח המחיר בארץ.

מכונית לכל סטודנט: כך תקנו רכב בתקציב נמוך

הוצאות דלק – ככה תחסכו מאות שקלים בחודש