שוק ההון    

תוצאות חיוביות לגזית גלוב ברבעון הראשון

 הרווח של גזית גלוב קפוץ ברבעון ב-26% ל-171 מליון שקל

זית גלוב דיווחה על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2019:

ה-NOIהיחסי בנטרול החזקותיה בעבר בחברות ריג'נסי וב-FCR, גדל ב-8.5% ברבעון הראשון והסתכם ב-331 מיליון שקל.

הגידול שרשמה גזית גלוב בהכנסות שלה מדמי שכירות מתואמים בנכסים זהים עמד על 2.8%. שיעור התפוסה בנכסיה ירד ב-0.5% והסתכם ב-96%, הירידה נובעת מתחלופת דיירים בנכסים בשטחים שאוכלסו לאחר תקופת הדוחות הכספיים.

גזית גלוב רשמה רווח נקי מנוטרל מהשפעות חד פעמיות (FFO) שזינק ב-26.6%, גם הוא הודות למימוש של חלק נכבד מהחזקותיה ב-FCR. בלי הנטרול של ההחזקה בריג'נסי ברבעון המקביל, צמח ב-1.8%. הוא הסתכם ב-171 מיליון שקל בתום הרבעון הראשון.

בעקבות יציאתה מההשקעה רבת השנים שלה ב-FCR הקנדית. התמורה הכוללת ברוטו עמדה על כ- 1.2 מיליארד דולר קנדי, כ- 3.2 מיליארד שקל. לאחר המכירה מחזיקה גזית גלוב עדיין ב-9.9% מ-FCR. אחת התרומות העיקריות של העסקה היתה הקטנת המינוף של גזית גלוב.

סך הנכסים בהחזקה ישירה של החברה עומד על כ-50% מסך שווי הנכסים והחוב נטו לסך מאזן (סולו מורחב) לסוף הרבעון הראשון הסתכם בכ- 45.6%. ירידה מרמה של 54% בסוף 2018.

לדברי מנכ"ל ומייסד החברה חיים כצמן "התוצאות התפעוליות שלנו ממשיכות להשתפר, תזרים המזומנים שלנו ממשיך לגדול ועולה באיכותו, המינוף קטן והוצאות המימון שלנו יורדות. התוצאות הטובות הינן בעיקר פועל יוצא של פעילות החברות הפרטיות שלנו בישראל, ברזיל וארה"ב אשר מציגות שעורי צמיחה נאים וממשיכות ליצר ערך ולהוות מנועי צמיחה מהותיים לקבוצה".

גזית גלוב בע"מ היא חברת נדל"ן גלובלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול מרכזים מסחריים ונכסים בעלי שימושים מעורבים, באזורים אורבניים צומחים בעיקר בצפון אמריקה, בברזיל, בישראל ובאירופה

חברה בת של גזית גלוב קנתה נכס בבוסטון ב-82 מיליון דולר

לאומי שוקי הון – מחיר יעד של 34 שקל לגזית גלוב; פרמיה של 17% על מחיר השוק

גזית גלוב מממשת את החזקתה ב-FCR; תיפגש עם 3.3 מיליארד שקל