חדשות    

תחפושת עשה זאת בעצמך לפורים – כמה זה חוסך

כמו בכל שנה מגיע חג פורים ואיתו התחפושות, הגוזלות לא מעט כסף מהורים ומהילדים. כמה זה עולה ואיך אפשר לחסוך? התחפושות הפופולריות הן עדיין אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח", שזכו השנה לסרט המשך, זמרות הנוער וגיבורי הקומיקס.

לפי כוהנת התחפושות, שושי זוהר, התחפושות היקרות ביותר הן של כוכבי הפסטיגל, בסכומים של 189-199 שקל,  גם מלתחה של כוכבת הנוער נועה קירל, שהתגייסה השנה, במחירים דומים. קצת פחות כוכב שירי היוטיוב בייבי שארק, 149-159 שקל. גם גיבורי הקומיקס  בטמאן, סופרמן, ספיידרמן וחברי אקס מן – 149-179 שקל.

הדמויות מהסרט פרזון 39-179 שקל, בהתאם לביקוש ולאיכות התחפושת. גם חדי קרן מגבירים את הפופולריות שלהם עם 129-179 שקל, סמי הכבאי ובוב הבנאי 109-129 שקל. הקושי הוא בתחפושות מקוריות ופחות פופולריות שיכולות להגיע ל-300 שקל.

עם זאת, באינטרנט המגוון גדול יותר וכך גם המחירים. הבעיה היא ששבוע לפני פורים זה לא זמן להזמין תחפושות מאמזון ובטח לא מעלי אקספרס, שמי יודע מתי יגיעו.

הפתרון לנזכרים ברגע האחרון הוא תחפושות עשה זאת באצמך. בעזרת קצת איפור, אביזרים וחפצים שיש בבית אפשר להתחפש לכל מיני דברים שונים ומשונים ואולי מקוריים יותר, כך שאולי תזכו בתחרות תחפושות.

תחפושות שעלו ברשת הן תחפושת לוח שנה עם תמונת גבר מסוקס, פשוט מדובר בהדפסה בלבד, לוגואים של הסרט מכסחי השדים באמצעות סדין וקרטון וצבע בלבד. גם קוביות  טטריס וקובייה הונגרית זכו למקום של כבוד. עוד רעיון הוא רובוט מקרטונים, דמויות מסדרות אנימציה או מסדרות קומדיה ידועות שלא דורשות הרבה מלבד שינוי של הביגוד. גם קופסת עוגיות, פרדי מרקיורי ואלטון ג'ון לא דורשים הרבה.

מי שיודע לתפור יכול גם להראות תחפושת מושקעת יותר בשלל נושאים ובמחירים לכל כיס: עשה זאת בעצמך תפירה – תחביב שחוסך כסף.

בסרטונים באינטרט תוכלו לקבל רעיונות נוספים כמו חד קרן עשה זאת בעצמך, דמויות קלאסיות כמו פיגארו. הרבה פעמים יוצרי הסרטונים הם נערים ונערות המכירים את הסחורה ויודעים מה הנוער אוהב.

וכמה זה חוסך? תלוי. זה יכול לחסוך את כל מחיר התחפושת אם הפריטים נמצאים בבית, איפור עולה כמה עשרות שקלים בלבד וכך גם צבעים לקרטונים, כך שלמעשה ברוב המקרים תחסכו בין 90% ל-100% ממחיר התחפושת.

כך תקנו תחפושות ואביזרים בטוחים לפורים

מה התחפושות המבוקשות וכמה הן עולות

אל תספידו את הקניונים: דור ה-Z מעדיף לקנות בחנויות פיזיות