פיקדונות    

בנק ירושלים – ריבית אטרקטיבית בפיקדונות! שווה בדיקה!

אורי פז, בנק ירושלים

בנק ירושלים, בניהולו של אורי פז, מציע פיקדון צמוד למדד לתקופה של 5 שנים, ללא אפשרות לצאת במהלך התקופה (ללא תחנות יציאה) בריבית קבועה שנתית של 2%. מינימום הפקדה בפיקדון זה – 1 אלף שקל. כמו כן, מציע בנק ירושלים פיקדונות לא צמודים לתקופה של 5 שנים בריבית קבועה. כאן, כמובן הריבית גבוה...

בנק ירושלים, בניהולו של אורי פז,  מציע פיקדון   צמוד למדד לתקופה של 5 שנים, ללא אפשרות לצאת במהלך התקופה (ללא תחנות יציאה) בריבית קבועה שנתית של 2%.  מינימום הפקדה בפיקדון זה – 1 אלף שקל.

כמו כן, מציע בנק ירושלים פיקדונות לא צמודים לתקופה של 5 שנים בריבית קבועה. כאן, כמובן הריבית גבוה יותר מהאפשרות הקודמת (מאפשרות ההצמדה), בנק ירושלים מעניק כאן ריבית של 4% בשנה. מינימום הפקדה בפיקדון זה – 1 אלף שקל.  בפיקדון זה יש אפשרות לצאת תוך כדי התקופה (בתחנות מסוימות מוגדרות מראש).

פיקדון נוסף שמציע הבנק – פיקדון לא צמוד בריבית משתנה ל-3 שנים.  גם כאן מינימום ההפקדה – 1 אלף שקל, הריבית אחרי שנה ראשונה פריים מינוס 1.15%, ריבית אחרי השנה השנייה משתפרת לפריים מינוס 1.05% והריבית אחרי השנה השלישית פריים מינוס 0.95%.

בבנק ירושלים מנסים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם. על רקע זה הם יצאו בחצי השנה האחרונה במבצעים אטרקטיביים במיוחד, כך למשל הם הבטיחו לחוסכים בפיקדונות לפחות 80% מריבית בנק ישראל, ובמקרים מסוימים זה הגיע ל-100% מריבית בנק ישראל. "יש לך הבטחה מלאה ושקיפות מלאה לקבל תמיד 80% מריבית בנק ישראל", אמר עם פרסום תנאי הפיקדון, אורי פז, מנכ"ל הבנק, "אנחנו לא עושים גימיקם, זה ממש לא גימיק, ולא מבצע חד פעמי, אלא שיטה שונה שתביא לצרכן בשורה. נהפוך את הפירמידה ונחזיר לצרכן הרבה כסף. אצלנו 80% יישארו אצל הלקוח ו-20% אצלנו, בעוד שבבנקים אחרים זה הפוך".

ופז ממשיך לפנות ללקוחות החדשים. הפעם הוא משיק מבצע הכרות ללקוחות חדשים ובמסגרתו מוצע להם  פיקדון שבועי עם  מינימום הפקדה של 1 אלף שקל בריבית קבועה (לתקופה הראשונה בלבד) של 2.2%.  כמו כן, מציעים בבנק ללקוחות חודשים פיקדון חודשי עם מינימום הפקדה של 1 אלף שקל בריבית קבועה (לתקופה ראשונה) של 2.2%.

ואלו לא המהלכים היחידים של בנק ירושלים; אחד מהמלכים המשמעותיים היו בתחילת 2012 אז התחבר הבנק עם רשת רמי לוי לצורך שיתוף פעולה  להפצת שירותי הבנקאות באמצעות הרשת של רמי לוי. בסניפי רמי לוי הוצבו עמדות מטעם בנק ירושלים לקידום הפיקדונות האינטרנטיים של בנק ירושלים. בשלב הבא, שתלוי בקבלת אישור מהמפקח על הבנקים, יסופקו בסניפי הרשת שירותי בנקאות מלאים. מעבר לכך, ללקוחות הרשת ניתנים  תנאים מועדפים במסגרת תוכנית ייעודית, כך שהם צפויים ליהנות מריבית גבוהה יותר על הפיקדונות, ריבית נמוכה יותר על הלוואות, ובכלל מחירים מועדפים על הבנקים האחרים ועל לקוחות אחרים של בנק ירושלים. מבחינתו של בנק ירושלים זו דרך להגיע לקהל יעד גדול. לבנק ירושלים יש בעיה גדולה בתחרות מול הבנקים הגדולים במערכת, הוא פשוט קטנטן לידם, ובדרך של התחברות לגוף קמעונאי, הוא יכול להגיע לקהל יעד גדול.לבנק ירושלים יש רק 16 סניפים, ועם החיבור לרמי לוי הוא מגדיל את הנוכחות שלו למאות נקודות, ומסתבר שנקודות המכירה הפיזיות עדיין עובדות טוב בתחום הבנקאות לעומת האינטרנט. 

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד)כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקיםעדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנהמדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובניםעדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדוןככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה