חדשות    

כאל רשמה גידול בהכנסות של 14% ל-443 מיליון שקל; ההשקעה במועדון שופרסל פגעה ברווחיות

כאל

הישראלים שממשיכים לגהץ את כרטיסי האשראי ולחגוג באתרי הקניות המקוונים מאפשרים לחברות האשראי להגדיל את ההכנסות. הוצאות שיווק של כאל בעקבות השקת המועדון החדש של שופרסל פגמה ברווחיותה.

כאל, כרטיסי אשראי לישראלסיימה את הרבעון השלישי עם עלייה של כ-14% לעומת הרבעון המקביל ב-2017. ההכנסות ברבעון השלישי הגיעו לכ-443 מיליון שקל לעומת כ-388 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה.

לעומת הגידול בהכנסות, רשמה כאל ירידה ברווח הנקי ברבעון השלישי והוא הסתכם בכ- 43 מיליון שקל, לעומת כ-57 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017. את הירידה של כ-24% ברווח הנקי מסבירים בכאל בהוצאות השיווק אשר נרשמו כתוצאה מהשקת כרטיס המועדות החדש של שופרסל.

הרווח הנקי למניה ברבעון השלישי הסתכם ב39.3 שקל לעומת 51.9 שקל בתקופה המקבילה.

בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם הרווח הנקי של כאל בכ-121 מיליון שקל לעומת כ-162 מיליון בתקופה המקבילה.

הכנסות החברה הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018 ב1.256 מיליארד שקל לעומת 1.12 מיליארד בתקופה המקבילה, עליה של 12.1%.

ברבעון השלישי של שנת 2018 עמד מחזור העסקאות בכרטיסי כאל על 24.6 מיליארד שקל לעומת 21 מיליארד שקל ברבעון המקביל, עליה של 17.3%. בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד מחזור העסקאות בכרטיסי כאל על 68.7 מיליארד שקל לעומת 59.3 מיליארד שקל, עליה של כ-16%.

מנכ"ל כאל אמר לאחר פירסום התוצאות כי: "ברבעון השלישי של השנה המשכנו לצמוח בפעילות עסקי הליבה שלנו, דבר שהתבטא בעלייה במצבת הכרטיסים, בגידול במחזורי העסקאות, בגידול בהכנסות מעסקאות בכרטיסי אשראי ובגידול ביתרות האשראי הצרכני והעסקי. אנו ממשיכים ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה״