מדריכי צרכנות    

כמה עולה הופעה של אמן מחו"ל בישראל

לאחרונה דווחנו שניק קייב יגיע לארץ ב-2020. זו לא הפעם הראשונה של ניק קייב בישראל אבל מחירי ההופעות עולים. הוא לא האמן היחיד שמתעתד להגיע לישראל בקרוב. כמה עולות  ההופעות לפי המיקום ואיך אפשר למצוא הנחות.

ניק קייב

ניק קייב יופיע באצטדיון בלומפילד ב-17 ביוני 2020. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמיר ההתחלתי עומד על 284 שקל לכרטיס. כרטיסים  קרובים לבמה יקרים יותר, לכן כרטיסי עמידה גם יקרים יותר. במרחק רמה 3 ו-4 המחיר 399 שקל. ב-zone a המחירים 469 שקל. ב-zone b המחירים 699 שקל ל-vip המחיר כבר כמעט אלף שקלים.

חבילת הVIP כוללת:

כניסה מהירה לאיצטדיון במסלול VIP אל תוך הלאונג'
• אירוח טרום מופע בלאונג' ה- VIP
• כניסה ישירה מהלאונג' לתוך ZONE A
• תג מזכרת ייחודי
• עמדת מרצ' בלעדית בלאונג' ה- VIP

קופונים:

לקוחות אמריקן אקספררס מקבלים 15% הנחה להופעה

 

לואי סי קיי

הסטנדאפיסט לואי סי קיי שהיה מעורב בפרשת הטרדות חזר לסיבוב הופעות דווקא בארץ. בנובמבר הוא מגיע לחולון ולתל אביב. ב-23 בנובמבר להנגר תל אביב וב-28 בנובמבר להאנגר חולון.

מחיר הכרטיסים 199 שקל  עד 349 שקל בהתאם למיקום. המופע הוא בהפקת סברס הפקות ואפשר לקנות את הכרטיסים בקופת תל אביב. בתל אביב נמכרו כל הכרטיסים.

סלין דיון

סליון דיון צפויה להגיע לארץ לשתי הופעות בארץ באוגוסט 2020, ב-4 וב-5 באוגוסט. שתי ההופעות בגני יהושע. מחיר כרטיס מתחיל ב-395 שקל. המחיר לדשא בעמידה ובכיסא גלגלים. עם השיפור במיקום, עולים המחירים, ברמה 6 המחיר 495 שקל וכך בכל רמה המחיר עולה בכמאה שקל עד לרמה 1,  1095 שקל. כניסת VIP תעלה1895 שקל. אפשק לקנות את הכרטיס בקופת eventim וגם לקבוע מחיר שבגינו תקבלו את המקום.

לקוחות אמריקן אקספרס יכולים לקבל 10% הנחה.

בעקבות ה-BDS פחות אמנים מופיעים בישראל, בין אם מסיבות אידאולוגיות ובין אם כי האמנים מקבלים איומים.

בכל מקרה היזהרו מכרטיסים מזויפים

איך להיזהר מכרטיסים מזויפים להופעות

איפה אפשר למצוא את הכרטיסים הכי זולים להופעות

כמה עולות אפליקציות המוזיקה השונות ומה הכי טובה