חדשות    

צו הקפאת הליכים הוצא לזולו פט

צו להקפאת הליכים הוצא לרשת מזון לחיות המחמד זולו ולבלוברין העוסקת ביבוא מוצרים לחיות מחמד. סך החובות הגיע ל-18 מיליון שקל

"זולו פט", המוכרת מזון ומוצרים לבעלי חיים, וחברת בלוברין, העוסקת ביבוא והפצת מוצרים לחיות מחמד, קיבלו צו הקפאת הליכים. שתי החברות הגישו  לבית המשפט המחוזי בתל־אביב בקשה דחופה לצו הקפאת הליכים שהוסכם על העובדים. הבקשה ניתנה מכיוון ששתי החברות צברו חובות כוללים של כ־18 מיליון שקל וצפויות להיקלע למצוקת תזרימים.  בית המשפט המחוזי בתל־אביב הוציא צו הקפאת הליכים זמני לחברות ומינה לנאמן את עו"ד אלון קזיוף.

בבקשה טענות החברות כי "מקורותיה של המצוקה התזרימית בחובות שצברו החברות כתוצאה מהשקעות בפיתוח הרשת ובכלל זה, השקעות במערכות לניהול מלאי, פרסום ושיווק". החברות גם סיפרו על משקיע שעומד להשקיע בהן בתקופת ההקפאה. בבקשה נכתב גם כי "לחברות מועדון לקוחות המונה עשרות אלפי לקוחות ואף אתר מכירות מקוון, zoolu.co.il. והלכה למעשה, נכון למועד הגשת בקשה זו, נמשכת הפעילות העסקית של החברות. החברות משווקות את מוצריהן באופן בלעדי לרשת סופר־פארם וברשת AM:PM".

שכר העבודה של חודש מרץ 2019 שולם באופן מלא. "כבר עתה יצוין כי בשלב זה יש מתעניינים אשר פנו לבעלי השליטה בחברות (אילן בלום ודניאל רובין) על מנת לבחון אפשרות של השקעה ו/או רכישת החברות, דבר אשר לבטח יהא בו בכדי להזרים כספים ולהחיות את פעילותן של החברות".כתבו

במסגרת הבקשה גם נכתב כי "הרעיון שמאחורי יסוד החברות היה לפתח רשת ארצית, מובילה בתחומה, אשר תשווק מוצרים ללקוחות המגדלים חיות מחמד. נכון למועד הגשת בקשה זו החברה מוכרת את מוצריה במערך חנויות הנמצא בפריסה ארצית, ללא זכיינים, וכן יש לחברה מרכז לוגיסטי הנמצא בחולון. החברה מוכרת את מוצריה בחנויות הפרוסות בערים חיפה, תל־אביב, רמת־גן, גבעתיים, חולון, הוד־השרון, רמלה ובאר־שבע"

זולו מפעילה רשת חנויות לממכר מזון, ציוד ואביזרים לבעלי חיים (14 חנויות) ומעסיקה 57 עובדים באופן ישיר. מהבקשה עולה כי מחזור המכירות של זולו פט בשנת 2018 עמד על כ־20 מיליון שקל.

את העובדים ייצגה עו"ד רחל סובול. המטרה של הבקשה היא לאפשר תקופת ביניים של "שקט תעשייתי" שבו תגובש תוכנית הבראה לחברות שתבטיח, בשילוב משקיע, את שימור פעילותן במתכונת יעילה יותר וכפועל יוצא תשוקם יכולת החברותהחזר חובותיהן.

קואופ מבקשת צו הקפאת הליכים; מבקשת לאפשר לה להמשיך בתוכנית ההתייעלות

הקבלן נפטר, החברה נכנסת להקפאת הליכים

כים ניר הגישה בקשה להקפאת הליכים; ניקלעה לחובות בסך 24 מיליון שקל